Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitteko vauvan yritykseen tässä tilanteessa??

Vierailija
21.04.2009 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmetyttää vaan ja oikeasti raivostuttaa ja itkettääkin, kun ollaan siitä nelosesta jo pitkään puhuttu ja se on kaikille meidän sukulaisille ja ystäville itse sanonut, että kyllä me se nelonen kohta tehdään ja just ihan viikko sitten puhui asiasta omille lapsilleen, että tiedoksi, että kohta meille on tulossa vauva jne. ja minä olin onnen kukkuloilla.

Ja nyt töissä ilmeisesti tosi hankalaa, mitäpä minä siitä ymmärrän tietty, kun lasten kanssa vain olen kotona.. Yhtäkkiä pari päivää sitten möläytti nämä tunteensa yhtäkkiä esiin. Mutta tosiaan sitten ilalla kun mentiin nukkumaan niin sanoi, että neljän lapsi tekisi hänestä maailman onnellisimman miehen jne. Mutta taas eilen illalla kun tuli töistä jankutti taas, että ei enää lapsia meille jne.

Työt ja tämä laman pelko ja ilmeisesti työntekijät vaivaavat mieltä. Kaksi hänen luottotyöntekijää ovat jäämässä pois töistä ja uusia samanveroisia on vaikea löytää. Väläytteli jo, että mut tarvitaan varmasti firman töissä hyvin pian, jos ne kaks lähtee...

Hitsi kun asia vaivaa mieltä!! En pysty kunnolla asiasta edes puhumaan miehen kanssa, kun sen mielipide jotenkin syvästi loukkaa mua, kun yritys on jo pari viikkoa sitten aloitettu! En saa asiaani järkevästi esitettyä, kun mua vain alkaa itkettämään. En halua lasta tietenkään, jos ei miehenikään halua, mutta en tiedä ihan aidosti, että mitä se mies haluaa.

Miksi tän piti mennä tälläseksi, just kun olin niin onnellinen.

Vierailija
22/23 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo ollu vastaavassa tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen lisäksi sekä nyt heti että raskausaikana että vauvan jo synnyttyä hankit jostain, rahalla tai ilman, reippaasti enemmän lapsenhoitoapua kuin tähän asti. vietätte aikaa yhdessä, vahvistatte suhdettanne, molemmat saavat mitä haluavat. yksinkertaista. eikun etsimään lapsenhoitoapua vain, hyvää ja pitkäaikaista sellaista!