Pääsikö teiltä itku, kun katsoitte YouTubesta Susan Boylen laulun ?
Kommentit (47)
varmaan käynyt oikein Sibelius- lukion niin osaat sanoa kenen laulusta kuuluu pitää ja kenen ei.
Susan laulaa ihan mahtavasti! Todella upea ääni! Ihana kaikin puolin!
en tiedä pitäiskö kieltää laittamasta tällaisia palstalle, jolla parveilee hormonaalisia raskaanaolevia ihmisiä vai pitäiskö pyytää lisää samanlaisia :D
Osu ja uppos ainakin tänne!
aikaisesta hapenpuutteesta) ja jotenkin niin viaton ja aito.
NAinen on kyllä mukava ja hauska tyyppi, pidän siis Susanista. Hän myös lauloin ihan hyvin.
Mutta tämä "mediahype" on tarkoitushakuisesti luotua - länsimaat elävät lamaa ja ihmisiä joutuu kilometritehtaalle kymmeniätuhansia joka päivä. Kyllähän tällainen Boylen tarina myy nyt erinomaisesti - työtöntä ja vähäosaista kohtaa onnenpotku kun hänen piilossa olevat kyvyt tulevatkin yhtäkkiä julki. Se vetoaa massoihin. Monet tuntevat, etteivät heidän kykynsä saa ansaitsemaansa huomiota ja miten säväyttävää onkaan, kun tuollainen Susanin kaltainen vähätelty tavis sitten saakin näytettyä, että täältä pesee - saman haluaisi tehdä miljoonat muutkin, vaikkei rahkeita oikeasti olisikaan. Siitäpäs saitte, yleisö ja tuomarit!
Hyvä Susanille, jos hänen elämänsä tästä paranee - uskon vaan, että suurimman hyödyn nappaa tuotantoyhtiö yms. Heillä on ollut etsimistä ja rakentamista tarinassa, mitä myydä yleisölle ja taata sillä ohjelman katsojaluvut, mainostulot, medianäkyvyys sekä saada ihmiset soittamaan maksullisiin äänestysnumeroihin.
Eipä siis itketä yhtään. Maailmassa on aivan yhtä hyviä ja parempiakin laulajia ilman tällaista hypeä. Heillä ei vain ole tällaista tarinaa.
Mua ärsyttää Brittien Talent. Mikä ihmettelemistä siinä on, että "ei-niin-hyvännäköinen"-ihminen osaa laulaa hyvin? Olisiko se jotenkin vähemmän hienoa, jos samalla tavalla olisi laulanut kauniimpi ihminen? Ammattimuusikkona ärsyttää ihan suunnattomasti tuollainen puskamuusikoiden ihannointi. Onko se jotenkin vähempiarvoista, että on ammatikseen opiskellut musiikkia?
Sitä paitsi, minun korvaani hän ei laulanut mitenkään erityisen hyvin. Aika raakaa ja paatoksellista puskemista. Ärsytti, miten tekemällä tehty ohjelma oli. Yritetään saada ihmiset uskomaan tuhkimotarinaan.
selvästi käsikirjoitetut ja yliampuvat reaktiot. Ihan selvää showta koko homma, mutta siltikin pidän Susanista itsestään. Vaikkei hän ehkä maailman paras laulaja olekaan, hän on hellyttävän aito ja hurmaava. :)
Ja toisekseen olen puhkikyllästynyt Piers Morganiin ja Simon Cowelliin ja heidän tuomarointeihinsa joka toisessa tosi-tvohjelmassa. Eikö löydy muita, fiksumpia ja vähemmän kuluneita naamoja noihin hommiin?
tavallinen kansa tykkää! Sehän tässä kait on pääasia kun viihdettä tehdään ja rahaa kerätään.
Minä ainakin nautin tästä tarinasta ja musiikista ja olen valmis vaikka hänen levystään maksamaan.
On tietysti hyvä, että on ihmisiä jotka eivät heittäydy eteen tulevan harmittoman nautinnon, kauneuden tai hyvänolon tunteen vietäväksi vaan ryhtyvät analysoimaan ohimenevää viihdeohjelmaakin oikein pahimman luokan talouskriisin kautta.
Löysätkää hiukan..
Monessa maassa reagoidaan tunteella ja aidosti, onko se teille niin vieras asia että alatte syyttämään kykyjenetsintäkilpailua järjestetyksi hommaksi?? Miettikää nyt hei itsekin mitä sanotte!
Susanin ääni ei ole "ihan hyvä" millään mittaasteikolla vaan hän OSAA LAULAA JA ÄÄNI ON LOISTAVA. Ihan turha vähätellä siellä taustalla, ei meillä Suomessa yksikään ole osannut noin laulaa, vaikka kykyjenetsintöjäkin on pidetty...
"out of this world" eika mitenkaan koko kohun arvoinen. Tulkinta laulusta ei minusta ollut kovinkaan kummoinen vaan jopa melko tasapaksu ja vivahteeton. Oikeus kai minullakin on mielipiteeseeni.
koska ne sanat nyt vaan sopii tämän henkilön laulettavaksi erittäin hyvin. Siitä esityksestä tuli vähän niin kuin "larger than life".
Ja minä olen ollut tällaisissa tilaisuuksissa Englannissa, eikä ne yleisön reaktiot todellakaan ole fiktiota tai käsikirjoitusta - maassa maan tavalla ja Englannissa ihmiset ovat myötäeläviä ja nauttivat kun saavat kannustaa ja osoittaa ihailuaan (tai vihailuaan). Suomessahan tällainen formaatti onnistuu huonosti kun yleisö on ihan pökkelöä, esiintyjistä puhumattakaan.
Tänään oli jo kaksi negatiivista juttua. Sen Pierren mikäolikaan vaimo käskee Susania tutkituttamaan päänsä ja voi olla ihan oikeassakin, jos on totta että Susan nyt kuvittelee siitä tuomarista jotain. Ja toinen oli joku pukeutumisjuttu, vähän epämääräiseen sävyyn kirjoitettu.
Minusta siinä oli jotain hienoa että hän pääsi yllättämään ja että laulu oli vielä se mikä oli... hänen unelmansa. Siinä oli hänen huippuhetkensä, joka ei toistu.
Ja tiedän, että näitä ohjelmia käsikirjoitetaan ja leikellään,... välttämättä tylsistyneen yleisön kuvat eivät edes ole sen esityksen ajalta vaan jostain muusta.
Olen katsellut Susania useita kertoja - olen koukussa.
Osa videoista on lyhyempiä ja kuuntelen vain laulun.
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=Susan+Boyle+al…
laitoin hakusanaksi Susan Boyle all videos
Hänelle on tehty jo fanisivutkin.
Ihanaa Susan ja toivon että voittaa kisan, se pikkupoika pärjää myös ja on finaalissa sen uskon
mitä järkeä, että siellä on pätkiä siitä samasta esityksestä satamäärin...
mutta itse tykkään eniten huumoriesityksistä, ja niissä britit ovat parhaimmillaan. Itkin kyllä kun katsoin tuon Susan-esityksen, mutta nauroin myös vedet silmissä monelle esiintyjälle. Jostain syystä se vanha mies, joka soittaa tuimasti sähköuruilla Star Wars-teemaa on jäänyt lähtemättömästi mieleen, ja minulta irtoaa hymy joka kerta sitä ajatellessa. Siis aivan loistava!
ihmiset luokitellaan ja ennakkoon leimataan ulkonäön mukaan ja sen mukaan
kuinka seksikäs, haluttava hän on.
SB ei ole edes suudellut ikinä, joten automaattisesti luuseri siis?
Susan laulaa ihan mahtavasti! Todella upea ääni! Ihana kaikin puolin!