Kestävimmät välikausihousut?
No niin, neiti 5,5v hajotti jo ticketin vk-housut joiden kuvittelin olevan todella kestävät.
Mitkä vk-housut ovat teillä osoittautuneet kestävimmiksi? Mietin po.pin housuja, reimatec conduraa, superremun housuja....mitähän muita voisi ajatella ja mitkähän olis oikeasti kestävät? Popin ja reimatecin housuilla hintaa niin paljon että saisivat kyllä sitten kestääkin.. Edullisempi hinta siis olisi plussaa.
Jonathanillakin näytti olevan conduraa mutta vain ruskeana ja se ei oikein natsaisi millään takkeihin ;)
Kommentit (4)
Mulla oli itseasiassa ne ostoslistalla, mutta meidän lähi-lindexeissä ei fixin ulkohousuja lainkaan, vain takkeja ja fleecejä :/
Mustia housuja meinaan jokin aika sitten haeskelin ja Fixejä silloin metsästin, tuloksetta.
Tytön hajottamat Ticket housut itseasiassa just noi Cadeauxit. Siis ei ne käyttökelvottomat ole mutta rikki jo kuitenkin tässä vaiheessa kautta joten tuleva pitkä syksy -kausi tulee vaatimaan lisää housuja.
ja toiset eilen Hgin keskustan Forumista. Just isompia kokoja oli hyvin jäljellä vielä, Ja vinkkinä että kaikki ulkoilutakit oli -30%!
En sitten tiedä mitä värejä niissä. Tarjouksessa olivat Citymarketin Mammuttimarkkinoilla 20€.
Housut (ja takki) ovat olleet käytössä lähes joka päivä nyt kuukauden verran, eikä niissä näy minkäänlaista kulumisen jälkeä :) Meillä on musta vyötärömalli + turkoosi takki. Olin niin tyytyväinen, että ostin ihan samanlaiset vaihtohousutkin.
Mitkä Ticketin housut tytölläsi on ollut? Meillä rinnalla käytössä myös Cadeaux-malli, johon myös olen ollut tosi tyytyväinen. Niissä plussaa annan fleecestä pepussa, kun maa on vielä aika kylmä ja tyttö istuu paljon kivillä, maassa tms.