Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienimmät menot , millä 40 hengen häistä voisi selvitä?

Vierailija
20.04.2009 |

Vai lykätäänkö me niitä juhlia vuodella? Nyt mentäis sit vaan maistraattiin ja ensi (2010)kesällä sitten pidettäisi juhlat kirkkoineen ja kestityksineen.Rahat on ihan loppu, velkojakin on ja mulla ei vieläkään ole töitä. Häät olisivat elokuussa, eli aikaa olisi vain 3kk ja nyt kun tätä kirjoitan tajuan itsekin, että yhtälö on mahdoton;(

Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskiitos.

Mekon olen tosiaan ajatellut ostaa ihan tyyliin Seppälä/Anttila/Halonen- mallistosta ja miehelle tod näk sama juttu.

ap *pyyhkii silmänurkkiaan*

Vierailija
22/23 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hääbudjetti oli myös alle 1000 euroa nykyrahaan muutettuna, kun kaikki tehtiin itse, oli ruokahäät. Vieraita alle 50. Ja kiitosta saimme vierailta kun oli normaalihäitä rennompi tunnelma.

että kaikki onnistuu. Ehkä olen liian varovainen;( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jään nyt pohtimaan asiaa.Olette ihania:)ap

Ai niin, tarkoituksena olisi tehdä lohikeitto ja lisukkeeksi ruisleipää,karjalanpiirakoita, munavoita ja tietysti kakku, jonka varmaankin tilaamme.

Tuohon ei varmasti mene 3000 euroa rahaa. :) Järjestäkää vaan jo tänä kesänä!

Suosittelen katsomaan huuto.netin morsiuspuvut ja koristeet, siellä on paljon hyvää tavaraa halvalla!

Mihinkään muuhun ei rahaa menekään, paitsi sormuksiin, ja niistä kyllä selviää muutamalla satasella. Sulhaselle toki puku, ellei vanhastaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi