Eläinsuojelurikosko?
kaveri näki meidän talon läheisen koirapuiston vieressä koiran raadon. Siinä oli karvoja ja kudosta yms. osa luista oli kuin olisi sahattu katki.. onx toi ihan laillista hommaa ylipäätään dumpata jotain eläimen raatoa asuinalueelle? Pitäiskö tosta ilmottaa ja minne? kuviakin on mulla kamerassa, mut enpä taida laittaa tänne kuvalinkkejä siitä..
Kommentit (27)
Esimerkiksi muslimit ostavat karitsat kokonaisina ja käyttävät kaikki mahdolliset osat siitä. Jos ovat dumpanneet jämät sitten metsään.
Soita 10022 niin neuvovat mitä tehdä ja käyvät katsomassa.
Mäkin muistan kun pentuna löysi jotain luita metsästä niin johan alkoi mielikuvitus laukata.
Oliko siellä kalloa näkyvillä, siitä voisi päätellä paremmin mikä eläin ja minkä kokoinen. Jos karva vielä pehmeää höttöistä niin ei voi olla edes mitkään salametsästäjien hylkäämät peuran jämät nuo.
Jos se onkin ihmisen paloiteltu kroppa joka on vaan naamitoitu koiran karvoilla ;)
kylkiluut on siitä irroitettu jollain leikkurilla tai sahalla!!!
jos siis päätä ei löydy. Se voi selittää paikan (kipattu salakaadon jämät).
Myöskin kuvat, olen siis naapuri joka kuvasi ne kaikki linkitetyt kuvat, kuten sanottu oli pimeää ja en alkanut sinne ojaan rämpimään yhtään enempää. Kyseessä on siis koira, kokoa on suunnelleen keskikokoisen koiran verran, luut liian pieniä isolle koiralle ja vastaavsti isoja pikku koiralle(esim:gorgi,mäyris). Mietin tässä päivällä että olisiko eläinparka joutunut jonkun ns.leikkelyuhriksi vai joku pitänyt eläintään huonosti,koira kuollut,sahattu ja sullottu laatikkoon???
Toivon että asia selviää ja tekijä/tekijät saadaan kiinni ja vastuuseen.
Myöskin kuvat, olen siis naapuri joka kuvasi ne kaikki linkitetyt kuvat, kuten sanottu oli pimeää ja en alkanut sinne ojaan rämpimään yhtään enempää. Kyseessä on siis koira, kokoa on suunnelleen keskikokoisen koiran verran, luut liian pieniä isolle koiralle ja vastaavsti isoja pikku koiralle(esim:gorgi,mäyris). Mietin tässä päivällä että olisiko eläinparka joutunut jonkun ns.leikkelyuhriksi vai joku pitänyt eläintään huonosti,koira kuollut,sahattu ja sullottu laatikkoon???
Toivon että asia selviää ja tekijä/tekijät saadaan kiinni ja vastuuseen
Kai te tiedätte että ketut, varikset, pöllöt, muut koirat ja kissat levittelevät haaskat ympäriinsä?