Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko tällä hetkellä "olemisen riemua"?

Vierailija
14.12.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää kyllä molemmat lapset nukkuvat yhtä aikaa, ja mä hiivin just keittiöön hakemaan itselleni piparkakkuja ja Cokista. Hykertelin oikein miten paljon riemua saankin tällaisista aivan pienistä asioista.

Vierailija
2/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava fiilis, kun on etukäteen pelkoa herättänyt tosi tiukka työrutistus takana, esimiesten ja asiakkaiden kehut taskussa ja viikon päästä pitkä loma edessä. Perheellä on kaikki hyvin eikä muutenkaan juuri nyt mikään asia paina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen surua, pettymystä ja välillä raivoakin. Vauvamme kuoli tällä viikolla.

Jospa se elämisen riemukin taas joskus tulisi mukaan elämääni...

Vierailija
4/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen. En siksi, että minulle olisi tapahtunut jotakin epätavallista ja poikkeavaa, vaan ihan siksi, että olen onnellinen elämääni.

Esikoinen ja mies ovat miesten päivää viettämässä ja minä ja vauva vietetään rauhallista päivää kotona. Vauva nukkuu ja minä istun koneella. Aika luksusta? Pienestä sitä tosiaan kiksinsä nykyään saa.

Vierailija
5/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuolemantapaus perheessä viime viikolla. Tässä sitä järjestellään joulua ja hautajaisia samaan aikaan.

Vierailija
6/6 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli raskasta ja hirveää aikaa. Nyt suru helpottanut ja elämä kulkee mukavasti eteenpäin, on työtä ja terveyttä koko perheellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan