Mistä saisin HYVIÄ rooliasuja lapselle?
Mieluiten nettikaupasta. Hyvällä tarkoitan tässä nyt sellaisia erikoisia/söpöjä/värikkäitä/ehkäpä käsintehtyjä tai peräti uniikkeja. Monissa selaamissani nettikaupoissa valikoimat ovat pienet ja koot yleensäkin loppuneet. Mielessäni on n 4-5vuotiaan koossa esim lohikäärmeasu, peikkoasu, ritariasu, leijonapuku tms.
Kommentit (5)
noihin en ollut vielä törmännytkään. Ehkä sieltä jotain voisi löytyä. Ainakin tuo heppa oli aika söpö:)
Voisin vaikka tilatakin jos joku ompelisi, mutta käytännössä haluan kuitenkin nähdä tuotteen ennen ostoa ja mulla ei ole aikaa alkaa selittämään tarkkaan mitä haluan.... Mutta jos olet ompelutaitoinen niin tee ihmeessä ja laita vaikka huutonettiin, itse olen sieltäkin yrittänyt haeskella. Varsinkin poikien asuja löytää todella huonosti.
pitäiskö esimerkiksi ritaripuvussa olla viitta, paita ja housut, vai riittäisikö viitta ja housut, vai pelkkä viitta?
ompelijalle vinkkejä, millaisia asuja haluaisitte jos perustaisin pienen huutonet-virityksen naamiaispuvuista. viittaahan ei kauaa ompele, mutta ne muut asun osat ovat työläitä ja vaatisivat jo mitoitusta.
Mitä mieltä?