Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Se ainoa oikea" Kuinka huomasit kyseessä olevan sen?

Vierailija
19.04.2009 |

Huomasiko toinen yhtä pian vai menikö enemmän / vähemmän aikaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, jos sen oikean kohtaat. Mulle on käynyt niin kaksi kertaa, ekan kerran about 12 vuotta sitten ja tokan kerran nyt ihan vähän aikaa sitten.

Muut on sitten enemmän tai vähemmän kompromisseja, tyytymisiä, oppii rakastamaan toista pikkuhiljaa... Mutta se oikea, se vaan KOLAHTAA.

Vierailija
2/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt yhdessä 6 vuotta ja huomaankin, ettei ole olemassakaan "sitä oikeaa"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt yhdessä 6 vuotta ja huomaankin, ettei ole olemassakaan "sitä oikeaa"...

Mut kyllä sen vaan jotenkin tietää, edelleen 12 v jälkeen...

Vierailija
4/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä, joka voi hidastaa sen tajuamista?

Vierailija
5/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntui? Missä tilanteissa? Kuinka nopeasti olitte yhdessä? jne

Vierailija
6/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat huomattiin samoihin aikoihin! Tuo lainaus tähkältä aika lailla tiivistää ajatukseni tästä...

Vierailija
7/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntui? Missä tilanteissa? Kuinka nopeasti olitte yhdessä? jne

Näkeminen oli parempaa kuin ootin, mies syttyi hitaammin mutta kun rakastuimme ei siinä edellinen liitto paljon painanut. Yhteen muutimme käytännössä ennenkuin seurustelimmekaan. Yhdessä onnellisena edelleen.

Toisiamme himotaan edelleen myös sänkysaralla... t: 4

Vierailija
8/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin eka kuukausi päivittäin yhdessä ja 3 kuukauden päästä asuttiin yhdessä.

Vierailija
9/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kuukauden olimme tiiviistu yhdessä joka päivä, kolmen kuukauden kuluttua asuttiin jo yhdessä! Vaikka olemme uusioperhe, ei mitään epäilystäkään ole asiasta olu...

Ja myös täällä himotaan sänkysaralla...;)

Vierailija
10/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ovat sen jo huomanneet! Silloin nimittäin, kun ovat sen oman kumppaninsa löytäneet. Heräähän unelmistasi ja etsi oma elämä.

Vierailija
11/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimpien "krapulahöyryjen" haihduttua katsoin miestäni (silloin oli siis edellisen illan "baarilöytö") niin tunsin hyvin voimakkaan tunnereaktion, että tuossa miehessä on jotain! Erottiin ilman numeronvaihtoja eikä edes toistemme sukunimiä tiedetty. Seuraavina päivinä en muuta pystynyt ajattelemaan kuin häntä ja puhuin vain hänestä. Vaikkei minulla ollut mitään tietoa miten hänet taas tapaisin, en ollenkaan stressannut asiasta vaan tunsin sisimmässäni että me kyllä vielä tapaamme jos niin on tarkoitettu. Eikä minun sitten tarvinnutkaan odottaa kuin 6 päivää kun mieheni etsi minut käsiini RMJ:ssa ja loppu onkin historiaa. Ensitapaamisesta on kohta 8vuotta. =o)

Vierailija
12/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ovat sen jo huomanneet! Silloin nimittäin, kun ovat sen oman kumppaninsa löytäneet. Heräähän unelmistasi ja etsi oma elämä.

Katunut en vaihtoa ole, miksi olisinkaan?

t: 8

Vierailija
13/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuksi en sitä muuttaisi, lapsiakin on yhteisiä kolme...

t:8

Vierailija
14/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomasi mm. siitä, että vaikka molemmilla jo elämää ja avioerokin takana niin kaikki yksityiskohdat sopivat täsmällisesti yhteen kuin oltaisiin saman palapelin osaset. Jos oltaisiin työhönottoilmoituksella haettu toisiamme niin kummallakin olisi ollut täydellinen koulutus ja kokemus toisen perheeseen. En silti pidä häntä ainoana oikeana itselleni, myös 1. aviomieheni oli siihen elämäntilanteeseen oikea, hänestä tuli väärä vasta myöhemmin, kun elämäntavoitteemme eriytyivät (en esim. halunnut muuttaa ulkomaille).

Vierailija
15/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotoiminta sumeni ihan sekunneissa. Puolin ja toisin. Nyt ollaan oltu naimisissa jo yli 10 vuotta ja yhtä rakastuneita ollaan, mutta vaan syvemmin ja rauhallisemmin. Alkuaikoina muutaman tunnin erokin oli jo sellaista tuskaa, että pitikin sitten yötä myöten puhua puhelimessa, kyhnätä toisen kyljessä ym.

Vierailija
16/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoina muutaman tunnin erokin oli jo sellaista tuskaa, että pitikin sitten yötä myöten puhua puhelimessa, kyhnätä toisen kyljessä ym.

t: 4, 8 jne...

Vierailija
17/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on timantti lasihelmien joukossa. Hän oli kiltti, kunnollinen, rehellinen ja komea. En ikinä uskonut että hänenlaistaan tielleni osuisikaan. Olin jo yli pitkälle 30v. paremmalla puolen, en uskonut että tapaankaan enää koskaan ketään jota voisin oikeasti ajatella elämänkumppanikseni, mutta sen tiesin että ihan mitä vaan en huoli jos joskus miehen otan. Minua oli useasti jo kosittu ja vientiä olisi ollut, mutta pelkäsin sitoutua ja tykkäsin sinkun elämästä. Mutta hän muutti senkin asian aika nopeasti tapaasimme jälkeen menimme sitten naimisiin.

Vierailija
18/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja myöhemmin sopivamman ihmisen tavatessaan huomata ettei se alkuperäinen kumppani ollutkaan se oikea. Itse olin ainakin todella rakastunut entiseen mieheeni ja ajan kuluessa paljastui paljon asioita joiden takia en voinutkaan pitää häntä minulle oikeana ihmisenä. Nyt olen löytänyt miehen jonka kanssa sovin paljon paremmin yhteen, hänkin on ollut aiemmin naimisissa muttei hänen vaimonsakaan ollut hänelle se oikea.

Vierailija
19/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluu enää olla yksin.

Vierailija
20/22 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja myöhemmin sopivamman ihmisen tavatessaan huomata ettei se alkuperäinen kumppani ollutkaan se oikea. Itse olin ainakin todella rakastunut entiseen mieheeni ja ajan kuluessa paljastui paljon asioita joiden takia en voinutkaan pitää häntä minulle oikeana ihmisenä. Nyt olen löytänyt miehen jonka kanssa sovin paljon paremmin yhteen, hänkin on ollut aiemmin naimisissa muttei hänen vaimonsakaan ollut hänelle se oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä