Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkäikäisenä antaisitte lapsenne muuttaa yhteen..

Vierailija
19.04.2009 |

..poika-tai tyttökaverin kanssa?jos seurusteltu olisi jo useampi vuosi, ja näyttäisi kaikki sujuvan ok.Meillä nyt tällainen mietinnässä.Molemmat kyllä luotettavia,rauhallisia nuoria(17v ja18v)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaavat oman elantonsa. onko sinulla kiire päästä eroon lapsestasi?

Vierailija
2/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lukioikäisen en haluaisi asuvan yhdessä, vaikka en tiukkapipo olekaan. Lisäksi yhteenmuutto sillä ehdolla, että ovat parina luotettavia ja opinnot hoituvat eikä kumpikaan ei muuta/ole muuttanut opiskelusuunnitelmiaan vain ollekseen toisen lähellä. Yhdessä ehtii asua myöhemminkin, jos toinen on se oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella fiksuja ja rauhallisia nuoria molemmat, ja käyvät lukion ohessa töissä. Ei ollut kiire päästä eroon, eivätkä kauas muuttaneetkaan, mutta halusivat jo enemmän omilleen. :) Ja tottakai autamme heitä aina tarvittaessa kaikessa mahdollisessa.

Vierailija
4/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaavat oman elantonsa. onko sinulla kiire päästä eroon lapsestasi?

..toki,kaikkea muuta..tämä nuoripari on vaan nyt päättänyt,et toi olis hyvä juttu.en ole asiaa vielä edes harkinnut,kunhan mielenkiinnosta kyselen..

Vierailija
5/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tenttikauden ja kirjoitusten välillä. Ei ehkä strategisesti viisain ajankohta, mutta ei vaikuttanut ainakaan kirjoitusmenestykseen.

Tärkeää lienee, miten kypsiä itsenäiseen asumiseen nuoret ovat. Osaavatko hoitaa laskujen maksun, siivouksen etc?

Vierailija
6/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se vanhemmille kuuluu mitä aikuinen ihminen tekee? Kyllä meilläkin muistaakseni vanhemmat jotain yrittivät inistä kun muutin 18-vuotiaana poikakaverin kanssa yhteen, mutta ininän asteelle jäi. Olen sen jälkeenkin ja sitä ennen tehnyt asiat juuri niin kuin olen halunnut, ja loistavasti pärjännyt elämässä. Ihan tuli se opiskelupaikka ja korkeakoulututkinnotkin hankittua vaikka poikakaverin kanssa asuinkin. Eri asia sitten, jos on jostain elätistä kyse.

Vierailija
7/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen ei vanhemmilla ole asiaan enää päätäntävaltaa.

Vierailija
8/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kiellätte täysi-ikäisiä muuttamasta? Itse muutin 17-vuotiaana yhteen 19-v. poikakaverin kanssa eikä tullut mieleenkään, että vanhemmat voisivat kieltää sen jotenkin...

Tietty voi rahahanat pistää kiinni, mutta aika pienellä sitä opiskelija tulee toimeen, ja saa tukiakin. Oma itsenäisyys on tuossa iässä niin tärkeä...

Vierailija
9/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat tekevät viikonloppuisin töitä ja kesätyöpaikat löytyy.Lukio sujuu molemmilta hyvin.Muuttaisivat lähelle,n.2km säteelle :)

Vierailija
10/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää vanhemman ja lapsen suhteille, jos aikuiselta lapseltaan alkaa "kieltämään" asioita. Jos nuori aikuinen haluaa asua omillaan, se ei ole enää vanhempien asia.

Itse myös muutin nuorena, mies on vaihtunut vuosien saatossa, mutta kivaa oli aikansa ja koulutustakin tuli hankittua ihan korkeakoulututkinnon verran, joten asumismuodosta tai -kaverista tuskin on opiskelut/menestyminen kiinni.

Mulla on kaveri, joka asui kotona 25-vuotiaaksi. Aika saamaton tuntuu olevan edelleenkin :D

Vierailija
11/11 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kauheasti tarvitse pyydellä lupaa vanhemmiltaan jos haluaa muuttaa pois kotoa. Poliisi ei käy hakemassa kultamussukkaa takaisin kotiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi