Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutumiseen panostaminen.. mitä se on?

Vierailija
19.04.2009 |

Hei viitaten tuohon aikaisempaan keskusteluun ulkonäköön/pukeutumiseen panostamisesta... Miten te käsitätte tuon "panostamisen"? Minkänäköinen nainen ei panosta pukeutumiseen, minkä näköinen panostaa? Tarkoittaako panostaminen sitä että on aina "hienona" vai voiko farkkuihin pukeutujakin panostaa? Selittäkään vähän miten tuon näette? Itse olen noita farkkunaisia, mutta en silti ole mielestäni epäsiisti tai mikä sitten onkaan "panostajan" vastakohta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä farkkuihin pukeutunutkin voi tietysti panostaa,onhan farkkujakin monenlaisia. Hyvä esimerkki kun katselin perjantaina ihmisiä TK:n odotushuoneessa,kaksi melkein samallalailla pukeutunutta ihmistä,suunnilleen samanikäisiä äitejä,molemmilla kaksi lasta mukana.

Ekalla oli vaaleat farkut (vähän lötköt,miesten farkun näköiset), mustavalkoinen urheilutakki (en tiedä mikä on virallinen nimitys? ei ihan tuulitakki,mut melkein...) ja mustavalkoiset tennarit. Hiukset oli ponnarilla ja vaaleat joissa selkeää juurikasvua. Kasvoissa meikkiä mutta vain ripsaria ja huulikiillettä.

Yritystä oli (matsaavat kengät ja takki väreiltään,hiukset siististi kiinni ja meikkiä hieman),mutta kuitenkin "kaikki vähän pielessä"

Toisella oli tummat istuvat farkut, turkoosi ns.soft shell takki,hiukset ponnarilla (mutta hiukset siististi värjätyt,muutama raita hiuksissa) ja citylenkkarit. Kasvoissa kevyt,siisti meikki.

Vierailija
2/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostamiseen kuuluu myös tilanteeseen oikeanlainen pukeutuminen ja muutenkin siisti (meikillä tai ilman) olemus.

Itse mielestäni panostan pukeutumiseen, mutta se ei tarkoita välttämättä kallista pukeutumista. Pukeudun siististi keskenään väreiltään, kuoseiltaan ja malleiltaan yhteen sopiviin ja omaan vartalonmalliini ja väreihini sopiviin vaatteisiin. Osa vaatteista on "merkkivaatteita", osa markettikamaa. Ja farkkuja sekä hameita, sopivien yläosien kanssa. Olen usein saanut kehuja värisilmästäni, eli kai sen sitten huomaa, jos joku "panostaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin siihen toiseen ketjuun olevani "farkkunainen". Ajattelen itse, että panostajat miettivät enemmän puekutumistaan ja katsovat tarkemmin mitä päällensä pukevat. Minä otan aina farkut ja jonkun peruspaidan sen kummemmin miettimättä (juhliin toki vähän panostan). En pidä itseäni epäsiistinä, tavallisena ja mukavuudenhaluisena kyllä. :)

Vierailija
4/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kampaan tukkani. Se on siinä.

En ole minäkään mielestäni epäsiisti, mutta en kuitenkaan panosta pukeutumiseen mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme