Pitäisikö ilmoittaa tapailuidiootille etten aijo vaan odottaa sitä jalat ristissä
Ei oo ilmottanu ittestään mitään tänään. Soitin sille 1,5h sitten ja se sano et tulee tänään joskus ihmisten aikoihin takaisin reissustaan.
Kommentit (50)
Kysy siltä, mitä hän ylipäätään haluaa, ajattelee ja etsii teidän kahden tuttavuudelta? Puhuminen on ainoa tapa kommunikoida ihmisten välillä. Siis käytä sitä.
Minä kysyin tuota omalta ihmiseltäni, johon olen tutustunut verbaalisesti. En vielä ole saanut minkäänlaista vastausta kuitenkaan.
Miksi tapailet idioottia? Katse peiliin !
Onko hän yhteydenpidossa myös omatoiminen vai laitatko yleensä itse ennemmin viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Kello on kumminkin vasta puoli kuusi.. millaisessa hengessä te ootte viimeks keskustellut? Onko hän siis työreissulla? Onko ominaista ettei ilmesty sovittuina aikoina? Koetko että hän on aidosti susta kiinnostunut? Kauanko ootte tapaillut?
Ollaan tapailtu lähemmäs vuosi. Erosin siitä jo kerran mm. sen takia ettei sillä ollu aikaa tavata kun jotain kerran viikossa. On kavereitten kaa (varmaan ryyppyreissulla), jonne lähti ilmottamalla edellisenä päivänä. Ei olla tällä viikolla edes nähty kunnolla kun se ei suostunu tulle mun luo vaan mun ois pitäny kävellä sen luo, mitä tein melkein joka päivä viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä, mitä hän ylipäätään haluaa, ajattelee ja etsii teidän kahden tuttavuudelta? Puhuminen on ainoa tapa kommunikoida ihmisten välillä. Siis käytä sitä.
Minä kysyin tuota omalta ihmiseltäni, johon olen tutustunut verbaalisesti. En vielä ole saanut minkäänlaista vastausta kuitenkaan.
Mitä tarkoittaa verbaalisesti.. ai tarkoitat että oot keskustellut vasta? Luulis että jotain hajua olis millä ajatuksella matkas
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt ja sanoo, että on vakavissaan kanssani. Ja koittanut kommunikoida parhaani mukan.
Vierailija kirjoitti:
mitä tämä aijominen on?
Ettei hänellä ole aikomusta vain odottaa
Se on oikein! Odota sitä jalat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello on kumminkin vasta puoli kuusi.. millaisessa hengessä te ootte viimeks keskustellut? Onko hän siis työreissulla? Onko ominaista ettei ilmesty sovittuina aikoina? Koetko että hän on aidosti susta kiinnostunut? Kauanko ootte tapaillut?
Ollaan tapailtu lähemmäs vuosi. Erosin siitä jo kerran mm. sen takia ettei sillä ollu aikaa tavata kun jotain kerran viikossa. On kavereitten kaa (varmaan ryyppyreissulla), jonne lähti ilmottamalla edellisenä päivänä. Ei olla tällä viikolla edes nähty kunnolla kun se ei suostunu tulle mun luo vaan mun ois pitäny kävellä sen luo, mitä tein melkein joka päivä viime viikolla.
No ei se ole tänään tulossa, se on ihan selvä. Ryyppyreissu jatkuu. Tule tänne niin saat siltyksiä, hyvää ruokaa, huomiota ja kullia.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän yhteydenpidossa myös omatoiminen vai laitatko yleensä itse ennemmin viestiä?
Ei laita kovin aktiivisesti viestiä. Olen kertonut, että minua häiritsee kun minusta tuntuu, että joudun aina laittamaan ensiksi viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei oikein halua nähdä vaivaa kerran ei tule sun luo ollenkaan vaan sun pitää aina lähteä. Onko pitkä matka? Koetko että teillä on hyvä bondi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laita kovin aktiivisesti viestiä. Olen kertonut, että minua häiritsee kun minusta tuntuu, että joudun aina laittamaan ensiksi viestiä.
Miten hän reagoi tähän kun kerrot että häiritsee? Tiedätkö onko hänellä ollut parisuhteita kuinka aiemmin , kuinka kauan mahdollisesta erosta? Jotenkin vaikuttaa ettei nyt kovin kiinnostunut ole. Oletko itse kuinka ihastunut ?
On se varmaan kiva olla ryyppyretkellä tietäen, että nainen odottaa. Mulla tosin ei oo hirveen kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet idioottia? Katse peiliin !
Löytyykö sieltä toinen?
Kyllä suosittelen unohtamaan tapauksen ja keskittymään johonkin muuhun asiaan tai ihmiseen. Ei tuollainen löysässä hirressä roikkuminen tee muuta kuin arvottoman olon.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän reagoi tähän kun kerrot että häiritsee? Tiedätkö onko hänellä ollut parisuhteita kuinka aiemmin , kuinka kauan mahdollisesta erosta? Jotenkin vaikuttaa ettei nyt kovin kiinnostunut ole. Oletko itse kuinka ihastunut ?
Se ei reagoi mihinkään kovin vahvasti. Jos huomautan jostain sanoo, että koittaa parantaa. On ollut kerran aiemmin parisuhteessa, en muista tarkalleen miten pitkässä, yli vuoden. Tästä on nyt jo vuosia.
Ehit panee naapurin perttiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan kiva olla ryyppyretkellä tietäen, että nainen odottaa. Mulla tosin ei oo hirveen kivaa.
Mikä siinä miehessä on niin upeaa että annat hänen kohdella sua vähättelevästi ? Onko ees hyvää seksiä? Mikä teidän suhteessa toimii? Ehkä voisit tehdä yksin jotain kivaa .. hän on yhteydessä jos on