Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole enää varma tunteista miestäni kohtaan. Miten sanoa se hänelle?

Vierailija
19.04.2009 |

Vasta silloin voitte karjata ongelmat kun molemmat niistä tietävät.

Toisaalta jos on uusi juttu niin ehkä odottaisin hetken että menevätkö ohi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeenpä kaikki asiat miehessä ärsyttää nykyään. Seksi ei kiinnosta.

Mietin, että rakastanko vielä.. En tiedä..

Erota en haluaisi lasten takia. Mies on hyvä isä lapsille ja kumppani minulle.

Ahdistaa vaan nämä omat ajatukset..

Vai pitäisikö vaan odottaa että nämä tunteet muuttuu? Muuttuuko ne?

Vierailija
2/6 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdi nyt omat tunteesi ensin selville ja avaudu sitten mihellesim jos on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei pysy koko ajan muuttumattomana, samanlaisena. Rakkauden tunteet on välillä pinnassa enemmän, välillä vähemmän. Jos mies on hyvä isä lapsille ja hyvä kumppani sinulle, niin kaikki muu riippuu ihan vain omasta tahdosta ja ajatuksista. Ja niitä ajatuksiakin voi ohjailla oikeille raiteille.

Mihin ihastuit aikoinaan miehessä, mikä sai silloin syttymään? Missä mies on erityisen hyvä, mitä asiaa arvostat hänessä eniten? Ajattele näitä plussia ja katso miinuksia vaaleanpunaisten silmien läpi. Sillä ne muuttuu.

Kehu miestä, järjestä teille yllätyksiä. "Näyttele" rakastunutta ja kohta huomaat, ettei tarvikaan näytellä.

Vierailija
4/6 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ensimmäinen kerta kun olet ns. kyllästynyt puolisoosi? Älä ihmeessä mene loukkaamaan vielä miestäsi turhanpäiväisillä pohdinnoilla, vaan anna suhteellenne aikaa. Usemmissa parisuhteissa kukoistuksen aika tulee vielä uudelleen, monta kertaa laskusuhdanteiden kanssa vuorotellen.

Vierailija
5/6 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kyllä, että voi johtua siitäkin että olen vaan niin kyllästynyt tähän elämään kotona lasten kanssa. Syksyyn asti pitäisi vielä jaksaa..

Kai mä puran tätä turhautumista siihen..

Vaikeaa vaan olla kiukuttelematta miehelle. Se alkaa jo olla aika kyllästyny minuun..

ap

Vierailija
6/6 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä etteä tunnistat tuon, mistä turhautumisesi johtuu. Koita siihen asti löytää itsellesi jotain mielekästä tekemistä, harrastuksen vaikka. Saadaan me äiditkin olla joskus pikkuisen itsekkäitä ja tehdä jotain mukavaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi