Äh! Kuppaako teidänkin miehenne vessassa puoli tuntia?
Nytkin olisi voitu tehdä muutakin, kun vauva nukahti, mutta herra sulkeutui vessaan. Ja hänet tuntien istuisi siellä vaikka koko päivän pytyllä lehtiä lukemassa. Raivostuttavaa!
Kommentit (14)
Tuli vessasta aiemmin ja harrastimme pikaisesti seksiä :=) Toivoa siis on.
Meillä mies kans ottaa monesti kirjan tai lehden vessaan mukaan. Olen hänelle naputtanut asiasta muutaman kerran ja sanonut ettei kannata tahallaan hankkia itselleen peräpukamia, mutta turhaan. Sittenpähän itkee kun kirvelee ja valuu perse verta...
Äijä istuu ensin pöntöllä paskomassa puoli tuntia paskanhajussa ja heti ulos tultuaan eukko kärttää seksiä mokomalta paskalle lemahtavalta äijältä. Eikö teitä INHOTA mikään..?
Jopa siinä tilanteessa kun lapsivedet lorahti olohuoneen lattialle, mies meinasi että hänen pitää kyllä käydä ensin vessassa... Huusin kiukkuisena että käyt sitten jumalista vaan kusella! (edellinen muksu syntyi melkein autoon, mut ehdittiin just nostaa paareille ja ponnistin samantien, siksi seurraavalla kerralla oli jumalaton kiire sairaalaan, kun vedet meni kotona).
Antakaa miestenne käydä edes vessassa rauhassa. Ihme kyttäystä. Ettekö pärjää hetkeäkään yksin? Ei ihme, että miesten pitää paeta vessaan :D
Pienet on ärsytyksen aiheet teillä.
ei se mies mitään lehteä siel lue ku runkkaa=)=)
Istuu pytyllä kannettava tietsikka polvillaan ja katsoo suosikkisarjoja youtubesta. Ovi vielä raollaan, jotta ilma vaihtuu ;)
Miten WC:ssä yleensä onnistuu? Eikös kupatessa olla pitkällään?
vaikka istuiski sen puol tuntia. Se on pieni hetki verrattuna siihen, että vietätte loppuelämänne yhdessä:D
ja ei se uloste varmaan aikaa katso...
Monesti ottaa lehdenkin mukaan. 13 vuotta se mua on ärsyttänyt, vaikka pidän mölyt mahassa ja ajattelen, että MIEHET! :)
En vain voi ymmärtää mikä siinä kestää. Joskus itsekin muka olen jonkun lasten Aku Ankan kopannut kouraan ja kokeillut miltä tuntuisi lukea ja istua, mutta, kun ei mene paria minuuttia enempää aikaa toimitukseen. Eihän siinä kerkiä, kun yhden ruudukon lukea!?
Niin. Mitä liene tekee. Omapahan on asiansa. Mutta joissain tilanteissa se minuakin siis ärsyttää, kun vessasta kuuluu lehden ratina ja takapuolen rutina :) Esim. jos on kiire jonnekin tai olisi tarkoitus tehdä jotain kivaa - katsoa elokuvia tai jotain muuta...
Meneekö ne vessaan klo 8:15 kun on aamukakan aika vai mikä tuossa mättää? Jos on koko ajan ummetusta niin sille pitää tehdä jotain! vessaan mennään silloin kun jotain on tulossa pihalle eikä pitkäksi aikaa ähräämään. Lääkäriin mars!
Mä en ymmärrä, miksi jotkut haluaa istua siellä paskan hajussa lukemassa.
Ei kun hei, on mun mies joskus viihtynyt vessassa pitkään. Kun se osti PSP:n, niin otti sen vessaankin mukaan:)