G: Kuinka paljon sairaslomapviä tänä ja viime vuonna sekä ammattisi?
Kommentit (40)
tänä vuonna 4vk --> olen raskaana.
opettaja
sairaslomapäiviä itselle:
viime vuonna: 4
tänä vuonna: 3
Sairaslomapäiviä omien lasten takia:
viime vuonna: 14
tänä vuonna: 3
Ps, olen viimeisilläni raskaana joten sairaslomista puolet johtuneet siitä.
(..niin ja en saa palkkaa jos en tee työtä jos jotakuta kiinnostaa.)
Muuten olin töissä.
Että joko 2 tai 0 laskentatavasta riippuen.
Olen talouden esimiestehtävissä.
ja nuo siis omia sairaspoissaoloja.
3- ja 5-vuotiaiden lasten takia olen joutunut olemaan pois töistä viime vuonna pari päivää, tänä vuonna yhden päivän.
Ammatti on poliisi.
Ammatti on poliisi.
Lasten takia olen joutunut olemaan pois töistä viime vuonna 3 päivää, tänä vuonna yhden tähän mennessä.
viime vuonna 6, odotin lasta
tänä vuonna 0 = äitiyslomalla
tätä ennen, 2000 - 2008 yhteensä max 15
vuonna maksimissaan pari päivää, tänä vuonna 4 päivää veljen itsemurhan vuoksi... Lasten vuoksi olemme miehen kanssa poissa puoliksi.
vuonna maksimissaan pari päivää, tänä vuonna 4 päivää veljen itsemurhan vuoksi... Lasten vuoksi olemme miehen kanssa poissa puoliksi.
Lastentarhanopettaja olen. Oman lapsen sairauden takia olen ollut tänä vuonna 2009 pois jo 8 päivää - yllättävän paljon siis. Vuodesta 2000 olen ollut oman sairauden takia pois töistä yhteensä 7 päivää, joista siis kolme viime syksynä.
Tänä vuonna 0
2008 muistaakseni 2 omaa ja 1 lapsen hoitopäivä
2007 samoin 2+1 tai 2
lasten sairastamisten takia veikkaisin että viime vuonna 10-12, tänä vuonna n. 5. Miehellä suunnilleen saman verran. Onneksi sairastavat jo vähemmän isompina. Ammattini on psykologi.
Tänä vuonna 0 päivää, viime vuonna olin 3 vk poissa töistä raajan murtuman takia. Sitä ennen ainakin 5 vuotta ilman sairaslomia.
Viime vuonna lasten vuoksi poissa 6 pv, ite sairaana 4 pv. Tänä vuonna 0.
Normaalisti olen oman sairauden takia sen 0-4 päivää pois. Lapsen takia sitten tulee hiukan lisää, mutten varmaan koskaan ole ollut yli 10 päivää vuoden aikana pois. Tänä vuonna voi mennä rikki, kun olin leikkauksen takia tosiaan helmikuussa pitkään pois.
Ylempi toimihenkilö, pikkupomo.
Viime vuonna 5 päivää (kaikki "lastentauteja")
Pph
Lääkärinmääräämään ei yhtään ja mailit hoidin flunssaisenakin
DI asiantuntijahommassa
Viime vuonna taisin olla yhteensä 2 viikkoa.
T: Lähihoitaja
Tänä vuonna 0
Viime vuonna 6 (lapset sairaana, en itse)