Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku kertoa mikä mun päätä vaivaa!! Auttakaa!

Vierailija
18.04.2009 |

Tänään ollut päässä sellainen omituinen paineen tunne, tuntuu niinkuin olisi sellaien vanne joka kiristäisi päätä. Ensiksi se tunne lähtee tuolta takaraivosta ja jatkuu tohon ohimoihin asti ja sitten siinä kiristää ja se kiristys kestää noin 5-30s. Pää ei ole kipeä, se ei siis tunnu kipeälle mut tosi ärsyttävälle ja alkaa ahdistamaan. Mistä tämä vois johtua...oon ihan ihmeissäni ja aika paljon myös huolissani tästä, voiko tää olla jotain vakavampaakin vai vaan jotain ohimenevää???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kipu yleensä kesti päivän tai kaksikin. Sain lääkäriltä voltaren rapid-kuurin, jolla niskan jännitys laukesi ja samalla loppui pääkipukin. Lääkäri epäili pääkivun syyksi joko noita niskoja tai sitten migreeniä. Nykyään kun tunnen, että pää alkaa mennä kipeäksi, otan tuon tabletin, auttaa heti. Mulla tuo päänsärky ei lähtenyt tavallisilla särkylääkkeillä (ibusal 400mg, panadol 1000mg), vaan vasta tuolla voltaren rapidilla.

Vierailija
22/24 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoita ahdistusta, joka tulee kiristävästä päästä.

Tämä vaiva voi olla myös psyykkistä tai sit elimellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten voi olla perus migreeniä... migreenissä ei välttämättä ole pääkipeä, saattaa olla vain esim. näköoireita tai sitten tuollainen kiristävä tunne.

Vierailija
24/24 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastan paniikkihäiriötä ja kyllä helposti teetän itselleni syövän ja kaikki muut tosi vakavat sairaudet jos olo on pikkuisenkin omituinen.

Aloitin reilu pari kuukautta sitten minipillerit ja jotenkin tuntuu että niiden jälkeen on alkaneet tällaiset oireilut, ei siis tää kiristävä tunne päässä vaan yleisestikin olen alkanut taas pelkäämään kuolemista ja vakavia saitauksia, olenkin miettinyt että lopettaisin nuo pillerit kokonaan vaikka muuten ne on ihan hyvät olleetkin.

Ei taida ehkä mulle sopia mikään hormonaallinen ehkäisy koska kolme vuotta sitten söin yhdistelmäpillereitä ja silloin oli paljon noita paniikkihommia ja sitten kun lopetin ne ja alettiin yrittämään lasta niin paniikkihöiriö helpotti ja nyt kun aloitin nuo pillerit niin taas on vähän esiin putkahtanu sellaista ahdistusta!

en tarkoita ahdistusta, joka tulee kiristävästä päästä.

Tämä vaiva voi olla myös psyykkistä tai sit elimellistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän