Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä palstaa lukiessa ymmärrän, miksi Suomessa on

Vierailija
18.04.2009 |

niin paljon masentuneisuutta, ahdistuneisuutta, itsemurhia, alkoholismia jne.

Kuinka ihmiset voivat olla toisilleen näin ilkeitä? Ei minkäänlaista myötätuntoa ketään kohtaan, köyhempiä haukutaan ja heille nauretaan, kateutta lietsotaan ihan huvikseen, kaikki pätee jollain täydellisyyden tavoittelulla. Ihmiset tulee tänne kerskumaan hyvillä tuloillaan, tai hienostopiireillään. Mistähän muistan sellaisen sanonnan kuin society's ugly underbelly... Sellainen inhottava mielikuva tulee tämän palstan ilmapiiristä.

Ääh, enkä ole edes uusi palstailija, ottaa vain joskus päähän tämä naisten ilkeys ja kateus toisiaan kohtaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt pelin hengen. Mä NIIN tahtoisin ajatella, että ihmiset vain purkaa pahaa oloaan, mutta pelkään kyllä, että kyse on pikemminkin siitä, että täällä uskalletaan sanoa mitä oikeasti ajatellaan vaikkapa syrjäytyneistä, uraäideistä jne...

Vierailija
2/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemassa viestejä,mutta aina vain saman tyylisiä kirjoituksia, ei jaksa edes lukea, joten poistun nytkin palstalta.

Koska tämähän on vapaaehtoista =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen palstailun aloittamista en tiennyt, että ihmiset ovat oikeasti niin ilkeitä. Elin jossakin kuplassa kai.

Vierailija
4/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän palstan mukaanhan olen huono tai ainakin huonompi kuin joku muu kaikilla elämäni osa-alueilla. Olen köyhä, kouluttamaton, ruma, sivistymätön, en osaa kasvattaa lapsiani oikein, ammattini on halveksittava, lasteni nimet ovat naurettavat, olen liian vanha, pitäisi asua jollain muulla alueella, en osaa kirjoittaa suomea, en osaa pukeutua, hiusmallinikaan ei kelpaa. Mutta olen varmasti saanut jonkun toisen tuntemaan itsensä hetkellisesti viisaammaksi ja paremmaksi ihmiseksi kun olen heikkouteni täällä paljastanut, joten siitä ainakin saan olla iloinen. :D

Vierailija
5/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hieman varovainen mitä puhun ihmisten kanssa IRL.

Ennen palstailun aloittamista en tiennyt, että ihmiset ovat oikeasti niin ilkeitä. Elin jossakin kuplassa kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme