Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta mies sterilisaatioon?

Vierailija
18.04.2009 |

Olemme päätyneet (viiden lapsen jälkeen) miehen sterilisaatioon. Mitä kautta hän sinne pääsee? Soittamalla terv.keskukseen vai neuvolaan vai minne..? tehdäänkö toimenpide sairaalassa?

Kiitos tiedoista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi nopea ja edullinen toimenpide, jotain satasia vaan maksoi.

Kunnallisella on PITKÄT jonot.

Päiväkirurgisesti se tehdään, sairaalassa varmaan kunnallisella puolella.

Vierailija
2/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk-lääkäri laittaa lähetteen sairaalaan josta tulee toimenpiteeseen kutsu. Tk-lääkärin vastaanotolla olisi periaatteessa pitänyt olla meidän molempien, mutta mä olin just silloin kuopuksesta sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittaa lähetteen. itsellä kesti n. 1v ennen kuin pääsin kunnalliseen toimenpiteeseen. ja nyt erittäin tyytyväinen

Vierailija
4/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni tk:n omalääkärin kautta lähete sairaalaan. Julkisella puolella siis ja kutsu toimenpiteeseen tuli varmaan seuraavalla viikolla ja itse toimenpide oli jotain kolme viikkoa sen tk lääkärikäynnin jälkeen. Riippuu siis ihan kunnasta, ei joka paikassa tartte odottaa mitään puolta vuotta toimenpiteeseen. Maksoi sairaalan normaalin vrk-taksan verran, eli 22e.

Vierailija
5/5 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi muutaman satasen. Oli ihan nopea juttu ja ollaan todella tyytyväisiä oltu siihen, että pääsi heti ja toisekseen sai valita, että kuka leikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan