Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"käytimme kondomia mutta tulin raskaaksi"

Vierailija
18.04.2009 |

En IKINA tule uskomaan tuollaista paskapuhetta!

aborttiketjun ap väittää että raskaus on kondomialkuinen.

Täyttä potaskaa jos kumi on ehja ja loppuun asti

rullattu!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin jo teininä, että kondomi ei ehkäise kuin sp-taudeilta, raskauden ehkäisyssä se ei ole varma (valmistusvirheet, käyttömokat jne). Totta tai ei, niin tätä oppia olen käyttänyt hyväkseni eikä ole ollut sp-tauteja, ei ei-toivottuja raskauksia, ei abortteja. Raskaaksi olen tullut ongelmitta. Ennen lapsia käytin pillereitä, niiden välissä käytimme kondomia joskus, kolmannen jälkeen vedätin piuhat poikki.

Vierailija
22/26 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sai alkunsa, sillä kondomia käytin tuolloisen kumppanini kanssa joka yhdynnässä, emmekä todellakaan huomanneet sen koskaan menneen rikki (emme kyllä millään vesitempuilla sitä yhdynnän jälkeen testanneetkaan).

Ystäväni tuli pari kuukautta sitten raskaaksi kondomin hajottua JÄLKIEHKÄISYPILLEREISTÄ HUOLIMATTA. Eli kondomi hajosi yhdynnän aikana, saman vuorokauden aikana otti jälkiehkäisyn, ja niin vaan on nyt raskaana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ihminen, joka ei missään nimessä saa tulla raskaaksi, valitsee luotettavamman ehkäisyn tai hankkii sterilisaation. Kondomi ei ole kovin luotettava. Siihen voi tulla pienen pieni viilto vaikka kynnestä huomaamatta.

Vierailija
24/26 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisyn teho onkin vain 89 %.

Vierailija
25/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta pannut kumilla, eikä kertaakaan mennyt rikki.

Yleisempiä taitavat olla nämä pilleriraskaudet. Maha voikin mennä yhtäkkiä kuralle, jolloin tehoa ei olekaan. Oksentaa pillerin, ei muista ottaa, eri lääkkeet voivat heikentää tehoa jne. Mutta aina vain pillereitä ollaan antamassa ensimmäisenä kouraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän