Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin poika tekee bisnestä trampoliinillaan

Vierailija
25.05.2008 |

Poikani kertoi, että naapurin poika antaa muiden hyppiä trampoliinillaan maksusta, taisi olla 50snt per 3 minuuttia tai jotain sinnepäin. Hänellä on naapuruston ainoa tramppa, joten "asiakkaita" kuulemma on. Pitäiskö tästä kertoa pojan vanhemmille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt tähän päde!

Eikö tuo tarkoittaisi sitä, että poika saa kavereita kun hänen perheellään on varaa hankkia pelit ja vehkeet?

Tässä tapauksessahan poika kerää rahaa kavereiltaan omien laitteittensa käytöstä JA SILTI hänellä on kavereita!

Vierailija
2/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla hirveästi näiden naapureiden kanssa oltu tekemisissä, kun ovat muutama kuukausi sitten vasta muuttaneet. Sen vuoksi tässä emmin, kerronko asiasta heille vaiko en. Voihan olla, että tietävätkin asiasta ja antavat pojan tienata.

Minua tämä ei haittaa, koska meidän poika voi isällään hyppiä trampalla, eikä halua tuhlata rahojaan naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin keksinyt, onkohan ihan itse keksinyt? Joka tapauksessa hyvä juttu, minua ärsyttää ihan hemmetisti se että naapureiden pihoissa juostaan käyttämässä erilaisia välineitä antamatta mitään vastinetta itse. Toki jos kaikilla on jotain kivaa tekemistä, niin silloin voi lainata, mutta jotkut olettavat että ei tarvi itse hankkia mitään kun voi lähettää lapset naapurin pihaan...

Vierailija
4/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tässä tapauksessa rahastamalla saa kavereita.

Vierailija
5/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluu lainata jotain tai tarttee apua tmv.

ei pitäs kavereilta rahaa pomppimisesta pyytää, mutta se on sen pojan oma valinta

Vierailija
6/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein mun mielestä :D

Monesti kun huomaa, että toiset kelpaavat kaveriksi vain silloin, jos siitä voi hyötyä jotenkin (esim. saa hyppiä trampoliinilla) niin ihan hyvä että poika on keksinyt keinon hyötyä itsekin. Sitten tietysti jos ottaa rahaa hyviltä kavereiltaankin, niin ei ole kyllä kovin hyvä ystävä.

Vierailija
7/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani en antaisi rahastaa leluillaan, jos tietäisin asiasta. En myöskään tykkäisi, että lapseni maksaisi jollekin kaverille lelun käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme