Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok uimahallissa

Vierailija
17.04.2009 |

ajaa häpykarvat?

Minusta ei, eikä muutkaan karvat. Musta se kuuluu tehä kotona.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan oikeesti tee niin???

Vierailija
2/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla uimahallissa kaksi parikymppistä tyttöä sheivailivat jalkansa ja alapäänsä. Huuhtoivat karvat sitten siinä suihkun mukana keskellä lattiaa olevaan kaivoon. Enkä siis tuijjottele, voitte sen unohtaa jo heti, mutta huomaahan tuommoisen tuijottavamattakin.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen uimahallin vessassa, jos en kotona ehdi.

Vierailija
4/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman hygienian takia! sheivattu iho on auki ja herkkä pöpöille. En ottaisi riskiä.

Se kapinen posliini ei ole kivan näköinen..

Vierailija
5/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin asiaa miehelleni, joka väitti olevan melko tavallista, että miehet ajavat partansa julkisessa suihkussa. En ymmärrä sitäkään, mutta vielä vähemmän häpykarvojen ajelua, jonka ainakin itse koen niin intiimiksi asiaksi, etten tee sitä kun korkeintaan mieheni nähden.

Vierailija
6/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin samaa, että olis parempi jos sheivais siellä vessassa, onhan sielläkin hanat ja suihkut.

Se on tosissaan hurjan intiimiä, mutta niin on tietty ihan alastomuuskin jollekin toiselle. Etten sitten tiedä mitä ajattelis, itsestä vaan tuntui tosi ahistavalta se ja en vois kuvitella itse niin tekeväni.

ap.

Vierailija
7/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiiminä puuhana. Mä voisin lyhyissä shortseissa tehdä sen helposti monienkin ihmisten nähden, paljon kovempi juttu mulle on olla alasti esim. uimahallissa - toki sitäkin teen.

Vierailija
8/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gunillat istuu siellä pyyhkeen kanssa saunan lauteilla syömässä jugurttia ja omenaa ja lukemassa naistenlehtiä. sitten ne menee ajelemaan ihokarvojaan siihen saunan ulkopuolelle sellaiseen välitilaan, mikä on ennen suihkua. yäk, yäk ja yäk.

Vierailija
9/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ne häpykarvat. En ite ajelis jalkakarvojakaan uimahallissa, monestakin syystä, mutta sen kestäisin muilta, vaikka se ei olis mitenkään ihanaa sekään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi