Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvojen kasvu loppui kokonaan odotusaikana??

Vierailija
17.04.2009 |

Ihokarvat ei enää ole 2 kuukauteen kasvaneet ollenkaan. Sääret epiloin joskus viikon 20 paikkeilla. Ja pari viikkoa myöhemmin kävin ottamassa brasilialaisen vahauksen alapään alueelle. Karvoitus on pysynyt poissa ja alkujakaan ei näy? Ainoastaan pieni hento karvavana menee häpykukkulalta napaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain syystä myös jalkakarvojen kasvu hidastui, kun taas hiukset kasvoi kuin heinä.

Vierailija
2/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani(poika) mun ei tarvinnut ajaa säärikarvoja montaakaan kertaa raskausaikana. Normaalisti pari kertaa viikossa ja ihan on palautunut kasvut ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa odottaessani, siis poikaa, olin ihan kauhuissani karvaston villiintymisestä.

Tyttöä odottaessani kävi samoin ap:n kanssa, karvat kasvoivat vasta 2 kk synnytyksen jälkeen. Se oli tietenkin helpotus karvasotaan::

Vierailija
4/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kuvitelin silloin saavani tytön, mutta niinpäs tuo vaan poika oli:)

Vierailija
5/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites siellä neuvolalääkärissä yms. ?

Raskaus on ihan alussa ja olen muuten tykännyt posliinimuodista.

Vierailija
6/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis poikia odottaessa lisääntyi kasvu ja tyttöä odottaessa väheni

Vierailija
7/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan looginen juttu. Poikaa odottaessa myös äidin mieshormooni nousee ja tyttöä odottaessa estrogeenitaso kaksinkertaistuu.

Vierailija
8/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaks poikaa ja molemmista karvojen kasvu lähes loppui, ei tarvinnut säärikarvoja ajella ollenkaan, mut hiukset oli uskomattoman hyväkuntoset ja paksut. No imetysaikana hiukset oheni puoleen aikasemmastakin ja karvankasvu jalkoihin, kainaloihin jne jatkui normaalina.

Vierailija
9/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa odottaessani siis.

Vierailija
10/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärien ajelua ei tarvitse juuri harrastaa, ja muutkin karvat ovat hidastaneet tahtia - ihan kivaa sinänsä. Hiukset ensin silti tuntuivat tuuhentuvan, mutta nyt loppuviikoilla (38) en oikein enää tiedä.

Alakerran karvoista... Kyllä siellä vielä jotakin kasvaa ja siistiä pitää silloin tällöin, ehkä silti harvemmin kuin ennen raskautta. Olen yleensä ajanut alempaa kaikki pois ja jättänyt tupsun kummun päälle. Maha on vain nyt sen verran tiellä, että en oikein näe rajata, joten olen nyt "joutunut vanhalla iällä" aloittamaan posliiniksi ajelun - helpointahan se on vetää kaikki pois. Eipä ne neuvolassa ole mitenkään mitään osoittaneet, synnyttämässä en ole vielä ollut. Outo kokemus ensimmäisen odottajalle muutenkin se, ettei häpykumpuaan näe..

Vierailija
11/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:k.-ssa ja neuvolassa työskentelevän tuttavani mukaan on hyvin yleistä se "posliini" myös raskausajalla. Ja onhan se mukavampi pitää hygieniasta huolta silloinkin.

Vierailija
12/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärien ajelua ei tarvitse juuri harrastaa, ja muutkin karvat ovat hidastaneet tahtia - ihan kivaa sinänsä. Hiukset ensin silti tuntuivat tuuhentuvan, mutta nyt loppuviikoilla (38) en oikein enää tiedä.

Alakerran karvoista... Kyllä siellä vielä jotakin kasvaa ja siistiä pitää silloin tällöin, ehkä silti harvemmin kuin ennen raskautta. Olen yleensä ajanut alempaa kaikki pois ja jättänyt tupsun kummun päälle. Maha on vain nyt sen verran tiellä, että en oikein näe rajata, joten olen nyt "joutunut vanhalla iällä" aloittamaan posliiniksi ajelun - helpointahan se on vetää kaikki pois. Eipä ne neuvolassa ole mitenkään mitään osoittaneet, synnyttämässä en ole vielä ollut. Outo kokemus ensimmäisen odottajalle muutenkin se, ettei häpykumpuaan näe..

Täällä ja 35v- odottaja. Oikeastaan luovuin kokonaan karvoistani ennen tokaa odotusta. Kävin silloin valoimpulssihoidossa lopullisesti ne alakarvatkin poistattamassa. Ei ne siellä lekurissa tai neuvolassamitenkään huonona tätä paljasta koe. Päinvastoin!

Vierailija
13/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaks poikaa ja molemmista karvojen kasvu lähes loppui, ei tarvinnut säärikarvoja ajella ollenkaan, mut hiukset oli uskomattoman hyväkuntoset ja paksut. No imetysaikana hiukset oheni puoleen aikasemmastakin ja karvankasvu jalkoihin, kainaloihin jne jatkui normaalina.

Se tytön odottaminen takaa karvojen kasvun loppumista? Ja päinvastoin!?

Vierailija
14/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kokemus, että kahden pojan aikana karvan kasvu kiihtynyt ihan karseeksi, mutta tytön aikaan lakkasi melkein kokonaan.

Vierailija
15/15 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiukset eivät rasvoittuneet ensinkään.