Sori mutta mua huvittaa noi julkkisten vakavasti sairaat lapset.
Mikä sillä Lolankin lapsella oli...
Itsellä on 2 lasta sairastanut rs-viruksen. Molemmat olivat sairaalassa pitkään.
Toisella piippu käytössä vieläkin vaikka ikää 5v.
Jotain rajaa tohon uutisointiin.
Vakava sairaus on kyllä jotain vakavampaa kuin rs-viruksen aiheuttama infektioastma.
Kommentit (22)
Mun sisko sai kokea tällaista käytöstä..olivat menossa vastaanotolle, kun yksi (ilmeisesti lapsen äiti?) meni lapsensa kanssa etuilemaan sanoen, että tässä on OIKEASTI sairas lapsi..en tiedä lapsen sairautta ja siskoni ei kysynyt, mutta lapsella ei ollut hiuksia, joten syöpä voi tietysti olla yksi vaihtoehto...
Kuitenkin siskoni oli poikansa kanssa menossa lääkäriin ihan syystä..pääsivät sitäkautta sairaalaan, jossa sanottiin, että puolikin tuntia myöhemmin tulleina, olisi ollut erittäin tod.näk että lapsi ei olisi selvinnyt...Oli niin paha kuivuminen kyseessä ja päivystyksessä useaan otteeseen vähätelty tilannetta.....
Viimeiset kaksi vuotta olemme taistelleet korvatulehduksia vastaan sekä valvoneet ja itkeneet, vuoroin lapset, vuoroin vanhemmat. Olemme aivan puhki. Valitan tutuille aiheesta, mutta muistan kyllä joka kerta olla kiitollinen siitä, että korvatulehdukset helpottaa jossain vaiheessa eikä meillä ole lisäksi mitään allergioita tai astmaa, puhumattakaan mistään vakavammasta. Ihan samalla lailla minua ottaa päähän, kun joku valittaa kun lapsi 5v sairastaa ensimmäisen korvatulehduksen, että jouduimme valvomaan yhden yön! Mitä siinä muuta voi sanoa kuin että helpolla olette päässeet.
Tsemppiä ja voimia kaikille enemmän tai vähemmän terveille äideille, isille ja lapsille.