Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan meillä possuflunssa? ;)

Vierailija
29.04.2009 |

Tuli vaan mieleen. Oltiin 2vkoa sitten Espanjassa ja tultiin sieltä viikko sitten takaisin. Parin päivän kuluttua siitä lapsella (1,5v) nousi kova kuume, tuli hengitysvaikeuksia (laryngiitiksi diagnosoitiin lastenklinikalla, ei ole koskaan aikaisemmin ollut) ja alkoi samalla ihan tyhjästä hervoton nuha. Sitä seurasi kova yskä joka jatkuu yhä. Myös muutama ripulivaippa vaihdettiin ja lapsi oksenteli muutaman kerran kovan yskänpuuskan vuoksi (tai niin ainakin oletetaan). Ruokahalu on ollut nollissa mutta on nyt parantumassa. Mies ja minäkin saatiin ko. tauti (minä 2vrk lapsen sairastumisen jälkeen ja mies 2vrk minun sairastumisen jälkeen) mutta meillä ei tullut kovaa kuumetta. Eikä ripulia tai oksentelua. Yskitään nyt koko perhe keuhkomme ulos.

Ja possuflunssan oireethan ovat:

Kuume, väsymys, ruokahaluttomuus, yskä ja kurkkukipu. Jotkut sairastuneet ovat kärsineet myös oksentelusta ja ripulista.

Sikainfluenssa - taudin itämisaika tartunnan saamisesta oireiden alkamiseen on vain 1-3 vuorokautta.

Että pitäisikö ilmoittautua jossain... Sorry kaikille joita olemme kohdanneet mahdollisesti kauppareissuilla. Kas kun meillä ei ollut kotona kotivaraa (koska ei olla yhtä fiksuja kun osa aaveemammoista) niin käytiin kyllä kaupassa sairaudenkin aikana. ;)

Ja ei, emme asu porvoossa vaan Helsingissä. Oikeasti en itse vaan osaa olla niin stressaantunut tästä koska jos meillä oli possuflunssa niin sehän oli vaan hyvä juttu kun koko perhe on jo parantumaan päin. :) Ajattelin vaan silti kertoa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on bunkkerimamma nyt? Sanoisi miehelleen että sen bunkkerin on valmistuttava heti eikä kohta! Se on mentävä sinne eristykseen heti.

Vierailija
2/3 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkin kuolleet vasta jälkitautina tulevaan keuhkokuumeeseen, että kylä minä sinun sijassa hoitaisin lääkärin tutkittaviksi koko porukan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole nuhaa ja on aina korkea kuume.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi