Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua noita palautteita (eli taas nillitystä huutiksesta)

Vierailija
17.04.2009 |

Myyjä antoi mulle positiivisen palautteen. Annoin myyjälle neutraalin ja mainitsin palautteessani että kauppa meni muuten hyvin mutta vaatteessa oli tahroja, jotka olisi kannattanut mainita kuvauksessa. Joten myyjä muutti omankin palautteensa neutraaliksi.

Miksi? Otin yhteyttä heti huudon sulkeuduttua ja maksoin tuotteen heti. Toiminnassani ei ollut mitään huomauttamista. Siksikö että uskalsin mainita tahroista?

Onko palautteen idea siis antaa aina positiivista, vaikka tuote olisi missä kunnossa ja vaan niellä harminsa kaikessa hiljaisuudessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se olisi aiheellista ja nätisti annettu. Itselleni kävi samoin, maksoin tuotteen heti ja postitse tullut tavara ei vastannut kuvausta. Olin saanut jo myyjältä positiivisen palautteen, mutta kun annoin omani negatiivisena tuloksettoman sähköpostikeskustelun jälkeen, hän vaihtoi oman palautteensa myös negatiiviseksi.

Itse olen alkanut lukea tarkemmin noiden neutraalien ja negatiivisten palautteiden syyt ja vastakommentit, jotta tietäisin paremmin, kumpi on oikeassa, koska tosiaankaan niihin palautteisiin ei voi suoralta kädeltä luottaa.

Vierailija
2/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on onneksi käynyt vielä sen verran hyvin että on saanut antaa vain positiivista palautetta ja saanutkin vain positiivista.

Mutta ei ikinä tulisi mieleenkään antaa negaa/neutraalia vain sen takia että on itsekin saanut. Palautteet annetaan sen mukaan kuinka kaupat on sujunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat pitää hoitaa huutiksessa palautteen kautta? Miksi ei voi laittaa reilusti sille toiselle sähköpostia että mielestäni vaate ei ollut kuvailemassasi kunnossa. jos myyjä ei kommentoi tähän mitään niin silloin neutraali tai nega on ok, mutta jos ei ole huomannut/käsitykset eivät vastaa toisiaan tms, niin aina voi koittaa sopia. Ja jos myyjä tulee vastaan, niin silloin ansaitsee positiivisen palautteen. Musta se tyytymättömyys tuotteen kuntoon on osa kauppatapahtumaa ja jos siitä ei voi henk. koht sopia vaan pitää palautteessa laittaa ilman että myyjä voi puolustautua tai hyvittää tilannetta, niin on myös ostajalle neutraalin paikka.

Ja tiedoksi, itselläni ei ole yhtään negaa eikä neutraalia tuon tyyppisistä asioista.

Vierailija
4/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin hevoselle loimen joka oli kurassa ja karvainen. Annoin kans neutraalin ja myyjä haukkui mut niuhoksi. Koska loimi oli käytetty se oli myyjän mukaan tietenkin likainen.

Vierailija
5/5 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketuttaa esim nää myyjät jotka laittavat oman palautteensa vasta kun minä (ostajana) olen laittanut omani! Odottavat siis ensin mitä heille laitetaan/laitetaanko ollenkaan ja sitten vasta laittavat omansa. Kun itse myyn, niin palaute menee samantien kun maksu on tilillä. Enkä koskaan muuttele omia palautteitani sen mukaan mitä ostaja laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi