En menekään sokerirasitukokeeseen koska en jaksa olla syömättä
Vittuiluahan ne testit on, kuten kaikki muukin "terveydenhuolto", neuvolasta lähtien. Synnytä kotona ettei ne kyttääjät ole sielläkin mukana... Kyllähän nämä kaikki tutkimukset määrätään ihan siksi että terkkari haluaa henk koht vittuilla sulle ja vielä kotonakin ruokapöydässä kertoo perheelleen kuinka hyvin tänäänkin tässä tavoitteessaan onnistui!
Ja jos tosiaan on vaikeaa olla 12h syömättä niin kyllä se jotain sinun rasitustestin tarpeesta kertoo.
Kommentit (14)
Jos oot, niin olipa taas paljon melua tyhjästä! :D
ehkä katson aamulla itse klo 7 paastoarvon ja jos se on ok, niin menen kokeeseen, muuten en. Tuli vedettyä vähän sämpylää äsken ja muuta syötävää.
Siis et jaksa olla 12h syömättä? Ja siksi et mene sokerirasitukseen? Kuulostaa milteinpä siltä, että sinun kohdallasi sokerirasitus todellakin tulee tarpeeseen. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan 12h syömättä ilman sen kummempia vaikeuksia.
Juomatta oleminen on vaikeaa. Mutta että syöminen...
kun neuvola ei suostunut antamaan sokerirasitusaikaa klo 9 alkaen aamusta, olis sopinut paremmin mun rytmiin.
Ja omapahan on asiani jos 5kg painava tenavan synnytän.
En ymmärrä, miksi neuvolassa kerrotaan vain siitä, että lapsesta tulee iso. Se vaikuttaa myös lapsen terveyteen.
Minusta on typerää tieten tahtoen synnyttää lapsi suoraapäätä teholle. Sen kun voi välttää todella helposti ja yksinkertaisesti: Syömällä terveellisesti!
Kysypäs suoraan joltakin lääkäriltä, mitä kaikkia ongelmia sokerilapsille tulee. Saattaa avata jopa sinun silmäsi.
Kerropa vielä miksi vaarannat lapsesi terveyden kieltäytymällä insuliinista?
vaikka olikin teholla ensimmäisen viikon syntymän jälkeen. Eiköhän ne anna uuden ajan siihen rasituskokeeseen sitten ensi viikolla.
Mistä näitä idiootteja oikein sikiää...
niin kai se on otettava vastaan, olipa se 3kg tai 5kg
tuo viikko teholla-juttu paljasti sinut. tai sitten olet oikeasti joku heikkolahjainen...
Siis et jaksa olla 12h syömättä? Ja siksi et mene sokerirasitukseen? Kuulostaa milteinpä siltä, että sinun kohdallasi sokerirasitus todellakin tulee tarpeeseen. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä olemaan 12h syömättä ilman sen kummempia vaikeuksia.
Juomatta oleminen on vaikeaa. Mutta että syöminen...
En ole ap, ja vaikka koko juttu olisikin provo ... Kyllä itsellä raskausaikana oli vaikeaa olla syömättä se 12h. Aamulla kun heräsi, oli aivan tajuton nälkä. (Ja yösyöpöttely se vasta hauskaa olikin). Ja silti sokerit aivan ok. :)
Nyttemmin toki onnistuu helposti 12h syömättä, ja jopa juomatta. Mutta ei kaikki niin mustavalkoista aina ole.
taisi sitten hulahtaa kurkusta alas sekä lihis makkaralla että makaroniloota :D Voin kuvitella tän mamman kotonaan mässäämässä. Lihavat lapset pyörii jaloissa sokerihumalassa. No, meitä on moneen junaan...
piti mennä raskaana ollessa sokerirasituskokeeseen.
Minulla ei ole ylipainoa, mutta esikoinen oli syntyessään
yli 4,5 kg:a, joten olen joutunut automaattisesti seuraavissa
raskauksissa sokerirasitukseen.
Ja myönnän, että ihan juomatta en jaksanut olla 12 h, vaan
pienen pienen vesitilkan otin, kun suuta kuivasi niin vietävästi.
Sokeriarvot olivat onneksi hyvät.
En ole ap, ja vaikka koko juttu olisikin provo ... Kyllä itsellä raskausaikana oli vaikeaa olla syömättä se 12h. Aamulla kun heräsi, oli aivan tajuton nälkä. (Ja yösyöpöttely se vasta hauskaa olikin). Ja silti sokerit aivan ok. :)
Nyttemmin toki onnistuu helposti 12h syömättä, ja jopa juomatta. Mutta ei kaikki niin mustavalkoista aina ole.
ja mulla on diabeteshoitaja vasta ens viikolla ja neuvola keksi että käypäs sokerirasituksessa ennen sitä. Menen sitten kun diabeteshoitaja lähettää, vaikkakaan en ole sitäkään varten saanut mitattua yhtään kokonaista päivää sokeriarvoja.
Ja lopputulos on insuliini loppuraskaudesta (en suostu), syönpä nyt mitä tahansa. Että ihan turhaa nuo rasitustestit