Paljonko voisin laittaa palkkatoiveeksi, kun haen lastenhoitajan paikkaa?
Eli 40h/vko olis työaika ja 1v2kk ikäiset kaksoset sekä 7 vuotias koululainen olis hoidettavana sekä kotitöitä ja ruuanlaittoa. Olen ammatiltani Lähihoitaja ja minulla on 3 lasta itsellä. Päiväkodissa olen ollut yhteensä 2 vuotta töissä.
Kommentit (25)
ja päiväkodissahan hoitajat enimmän aikaa aktivoi lapsia, et kai oikeasti luule niin? Ja miksi haluatte ylipäänsä moista? Lapsi keksii kyllä puuhaa itsekseenkin. Meillä ainakin leikkii pitkät pätkät ilman minkäänlaista aktivointia. Mun painajainen olisi helmoissa roikkuva lapsi, jolle pitää keksiä tekemistä...
päiväkodissa on muitakin lapsia jotka aktivoivat. Ja onhan siellä askartelua, lukuhetkiä jne.
Kummallista, että jotkut olettavat, että aikuisen, koulutetun ihmisen saisi töihin puoli-ilmaiseksi! Kyse ei ole siitä, miten paljon perheen "pitää" maksaa, vaan siitä, että JOS perhe päättää palkata hoitajan kotiin, siitä on myös maksettava. Jollakinhan sen hoitajan ja hänen perheenkin on elettävä, vai?
Hatunnosto sinulle, jolla on Aarre lastenhoitajana! Kuulostatte mukavalta perheeltä ja mahtavaa, että noin hyviä lastenhoitajia löytyy!
Onko joku todella sitä mieltä, että hoitaja ei saisi koskaan edes hetkeä lukea lehteä tms.? Harva äitikään on ihan joka sekunti lapsen käytettävissä.
niin työhöni saisi kuulua lastenhoito, valmiiksi tehdyn ruuan lämmitys. Omat jälkemme siivoaisin mutta en muuta.
Surullista, että sulle käynyt noin huono tuuri. Meillä firma tässä pihapiirissä, joten "näkösällä" on tavallaan koko ajan. Mutta ei tosiaan tarvetta kyttäillä ja joo saa lukea lehtiäkin välillä, jos lapset hiekkisellä tai nukkumassa... Ei tarvii olla siis koko ajan aktiviteettia muksuille, mutta sopivasti ja lasten iön ja toiveidenkin mukaan. Me ollaan vissiin tosi onnekkaita. t. seTOOOOOOOOSI rikas, hih!