Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa... tietääkö kukaan mistä johtuu?

Vierailija
16.04.2009 |

alavatsassa ja alaselässä tuntuu ihan koko ajan menkkakipujen kaltaisia kipuja. olen viikolla 15 raskaana. on tuntunut jo parina päivänä mutta aikaisemmin oli enemmän sellaisia hetkellisiä kun nyt taas on jo muutaman tunnin särkenyt ihan kunnolla. olen kolmatta lasta odotan ja ensimmäistä kertaa koen tälläistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen neuvolaankin yrittänyt soittaa mutta siellä ei vastata puhelimeen (ihme, ei vastaa soittoajallakaan melkein ikinä) ja jättänyt soittopyyntöjäkin.

Vierailija
2/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin alaselkäsärkyä. Kohtu kasvaa ja lantio löystyy. Muksu syntyi tasan laskettuna päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli noita menkkatyylisiä kipuja ihan alkuraskaudessa, mutta ei enää noilla viikoilla

Vierailija
4/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mene yksityiselle gynekologille. 5

Vierailija
5/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos soittaisit sun tulevalle synnärille, päivystysosastolle? Siellä varmasti osaavat neuvoa ja pyytää näytille tarvittaessa?

Vierailija
6/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan neuvolasta ei vastata. ap

mulla oli noita menkkatyylisiä kipuja ihan alkuraskaudessa, mutta ei enää noilla viikoilla

Vierailija
7/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen omalääkäri, yksityinen gyne tm. Neuvola toki ensisijainen paikka, mutta iltaisin ja viikonloppuisin näin.

Mutta ellei verenvuotoa, olisin huoletta. Ja ikävä kyllä noilla viikoilla ei oikein mitään voida tehdä. Koitat rauhoittua, olla rauhallisesti mahdollisuuksien mukaan. Ja seuraat tilannetta.

sh

Vierailija
8/8 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen käytäntö, että synnytysvastaanottoon vasta vko 20 jälk. Sitä ennen omalääkäri, yksityinen gyne tm. Neuvola toki ensisijainen paikka, mutta iltaisin ja viikonloppuisin näin.

Mutta ellei verenvuotoa, olisin huoletta. Ja ikävä kyllä noilla viikoilla ei oikein mitään voida tehdä. Koitat rauhoittua, olla rauhallisesti mahdollisuuksien mukaan. Ja seuraat tilannetta.

sh

Joo, en mä sitä tarkoittanutkaan että ap:n pitää rynnätä synnytysvastaanottoon! :D Mutta sinne voi soittaa ja kysyä vinkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi