Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huominen synnytyksen käynnistys jännittää...

Vierailija
16.04.2009 |

Jotenkin hullu ajatus, että kun huomenna aamulla lähden kotoa, palaan odotettavasti vauvan kanssa. Jos siis mitään yllätyksiä ei tule.

On sellainen hullu "viimeisen päivän" olo, kun päässä pyörii vaan, että mitä pitäisi tajuta tehdä vielä tänään. Siis että olisi sitten suht helppoa aloittaa vauva-arki.

Onko ideoita? Tai kokemuksia käynnistelystä. Kalvot vissiin puhkaistaan, ei onneksi tarvita mitään kohdunkaulan kypsyttelyä.

Ihan hurjaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käynnistettiin keskimmäinen tipalla. Ei ollut muita synnytyksiä pahempi minulla, supistukset alkoivat luonnollisen tuntuisina ja oli kiva olla sairaalassa salissa jo valmiina, ei tarvinnut pelätä ehtiikö ajoissa sairaalaan :)

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu reilu 4 vuotta sitten. Eli käynnistykseen oli meno aamulla 7-8 aikaan, mies lähti mukaan kans. Aamupäivällä ei tapahtunu yhtikäs mitään, käytiin kahvilla ja käveltiin sairaalassa ja ulkona. Sitten mies lähti käymään kotona, koska mitään ei tapahtunutkaan. Iltapäivästä alkoi jotain pientä tuntumaan, sain kaurapussin kipuihin, vesirakkulat ja sitten kävi kätilö/lääkäri vähän väliä katsomassa tilannetta. Meinasivat, että seuraavana päivänä jatketaan jos tyssää siihen koko homma. No, kivut lisääntyi ja sitten illan mittaan klo 21 pääsin ammeeseen ja siitä sitten saliin joskus 22.30-23 aikoihin. Poika syntyi 3.46 ja sitten aamun tunneilla mies lähetettiin kotiin, koska minut vietiin leikkaussaliin ommeltavaksi.

Joten, jos nyt olisin sinun tilassasi niin levähtelisin tämän päivän, nukkuisin, nukkuisin ja yrittäisin saada nukuttua ensi yön kunnolla. Meillä kun meni noin pitemmän kaavan mukaan niin univelat oli mahtavat kun kotiin pääsi sairaalasta.

Tsemppiä huomiseen! Hyvin se päivä menee ja olet ammattilaisten käsissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme