Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki "kauhistelevat"?? (meikkaaminen)

Vierailija
16.04.2009 |

Olen siis kolmen lapsen äiti ja liikutaan aika paljon kaupungilla, puistoissa, kaupoissa jne...

Melkein voin sanoa, että jokainen tuttuni ihmettelee miksi laittaudun ulos!! Katson siis mitä minulla on päällä. Kaupungilla suorat housut tai farkut, korkokengät (suht matalat) siisti takki jne ja meikkaan AINA kun lädemme ulos. Ihan sama minne, eina laittaudun. En kuitenkaan mitään ns bilemeikkiä vaan meikkivoide (huono iho) puuteri, haalea luomiväri, ripsari ja huulirasvaa... Hiukset joko kiinni tai harjaan siistiksi.

Miten kaikki ihmettelee kuinka ehdin kun on lapset jaloissa ja mitä järkeä siinä on??

Siis häh, aamulla nousen aina ennen lapsia. Klo 7, lapset 8 ja aamukahvit juon rauhassa ja laitan itseni siistiksi niin ulos voi vain sitten pukea.

Puistoissa on tietenkin rennot vaatteet, mutta nekin siistit.

Eräs tuttaani sanoi, että on älytöntä tällätä itseään ja tulee vaikutelma että lähden iskemään miehiä!!!

Eikö nyt kotiäiti ihan oikeasti saa näyttää siistiltä ja huolitellulta? Pitäisikö aina vetää tukka ponnarille ja verkkarit jalkaan??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kolmen lapsen äiti ja liikutaan aika paljon kaupungilla, puistoissa, kaupoissa jne...

Eräs tuttaani sanoi, että on älytöntä tällätä itseään ja tulee vaikutelma että lähden iskemään miehiä!!!

Olisi aika nopeasti entinen tuttava. Aivan törkeää puhetta kolmen lapsen äidille!

Vierailija
22/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut teini-iästä saakka monta vuotta ja jatkan meikkaamista edelleen nyt kun meille on syntynyt 3 ihanaa lasta tässä 6 vuoden aikana...

t. 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstini kuullosti tosiaan siltä että olisin meikannut lapsianikin joskus! :D

No joo, siis sitä en ole tehnt. Omaa pärstääni vain.

Vierailija
24/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni ovat kirjavat ja silmänaluseni ovat aina mustat. Käytän kevyttä meikkivoidetta tasaamaan hiukan kasvojen väriä.

Kulmat tummaan luonnollisesti tukkani väriin sointuvaksi eikä laisinkaa kynänjälkeä näyttäväksi, mikä näyttäisi ihan kauhealta.

Silmiini laitan vaaleaa nude luomiväriä ja ripsien tyveen teen kapean ja pehmeän rajauksen ruskealla luomivärillä. Laitan ripsiväriä ja kevyesti poskipunaa/aurinkopuuteria. Ja huuliin huulirasvaa.

Meikkaan aina luonnon valon ääressä.

Vierailija
25/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla, ja täällä nyt ei tule usein puistoon tai hiekkalaatikolle lähdettyä, mutta tietysti kaupungilla ja kylällä tulee käytyä asioimassa sekä töissä tietysti.

Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään lähteä minnekään kotipihan ulkopuolelle huolittelemattomana, vaikka ns. maalaistyttö olenkin. Usein meikkaan ja laitan hiukset, vaikka tietäisin olevani kotona sisällä koko päivän. Mun mielestä se tuo paremman olon itselle ja onhan se kohteliasta omaakin perhettä kohtaan! Kyllä ainakin mun mies arvostaa sitä, että viitsii siistiä itsensä kuosiin joka päivä (hänkin tekee niin). Eli mulla ainakin tämäkin on syy ehostautumiselle, vaikka monet täällä tuntuvat olevan sitä mieltä, ettei kotona ollessa laittautumisessa ole mitään järkeä.

Vierailija
26/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessä, vaikka ei huono iho olekaan, joten en todellakaan näytä maalatulta. Harjoitus tekee mestarin

Vierailija
27/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään pakkeloi, mutta meikkivoidetta, peitevoidetta, puuteria, poskipunaa, kulmaväriä, ripsiväriä ja huulikiiltoa (ja joskus luomiväriä) laitan. Meikkaamiseen ei tosiaan mene niin kauaa, ettenkö olisi aina ehtinyt meikata. Lapsien saamisella ei ole ollut asiaan mitään vaikutusta. En myöskään oikein tajua, miksei voisi pukeutua ihan niin kuin haluaa vaikka sinne puistoon. Aika ihmeellistä, jos joku ajattelee sen perusteella, että on lähdössä iskemään miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi