Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen olet antanut jo olla ulkona ilman kokoaikaista valvontaa?

Vierailija
15.04.2009 |

niin että itse olet sisällä ja lapsi ulkona, kuinka usein seuraat mitä siellä touhuaa?

Millaiset rajat lapsella on kulkea, entä mitä muita sääntöjä ulkona olossa?

Minkälainen on ympäristö jossa lapsi ulkoilee, eli rauhallinen ? liikennettä kuinka paljon tms?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikseen,asumme ok talossa ja tien päässä.

Hiekkalaatikko keittiön ikkunan alla,jossa siis tein ruokaa samalla lasta vahtien :).

Vierailija
22/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mun jatkuvaa valvontaa. Asutaan kyllä ihan maalla, eli ei ole maanteitä lähimain. 3 vuotiasta en laske vielä ilman omaa läsnäoloani piahlle. On sen verran arvaamaton tempuissaan vielä tuo nuorin. Viisivuotiaskaan ei saa olla yksin kyllä vielä pihalla, ainoastaan isompien sisarten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on olleet 4-5 -vuotiaina, mutta useimmilla isompi sisarus mukana. Mutta tämä kuopus on sellanen vauva ja hössö että sillä on säännöllisesti otsa kuhmulla ja silmä mustana ihan näin kotona/päiväkodissakin, kiipeilee kerrossänkyyn ja jää sinne johonkin jumiin roikkumaan ym... On kyllä hirveän taitava esim. keinussa, mutta kompastelee kävellessään:D Lisäksi keksii älyttömiä tempauksia muutenkin ihan vaan kotona että saa kasvaa kyllä vähän vielä ennenkuin pihalle itsekseen pääsee. Ai niin, eihän se pääse edes rapun ovesta sisään/ulos kun on keijulle liian painava:D

Vierailija
24/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään tarvetta niitä lykätä itsekseen pihalle. Tykkään ulkoilusta itsekkin niin samalla mennään kaikki yhdessä.

Toisinaan olen jotain piipahtanut sisältä hakemaan ja lapset ulkona sillä aikaa.

Piha on iso ja turvallinen. Lapset saa silti vielä vanhemmallakin iällä mitä ihmeellisempiä päähänpistoja niin on hyvä olla edes kuuloetäisyydellä.

Vierailija
25/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensähän näissä ketjuissa täydelliset äidit julistavat, että alle 18 -vuotias on lapsi, ja lapsia ei saa jättää koskaan yksin ;D.

Vierailija
26/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilee nyt omalla pihalla 4,5-vuotiaan siskonsa kanssa. Aidattu alue. Kuulen ja näen sisältä käsin.

Vierailija
27/27 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä oo yksin pihalla, sillä meillä on vaarallinen piha: autotie pihassa kiinni ja joki. Kyllä tosin minäkin laitan lapset edeltä menemään sillä aikaa kun puen itselleni, mutta pukemisen välilläkin tarkistan mihin menivät ja ovi on aina auki, jotta kuulen lasten äänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän