Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään kuulla olevani rasisti.

Vierailija
15.04.2009 |

Heti leimataan rasistiksi!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti lopun ikäänsä.

Yllätyin että ton ikäinen n. 10-vuotta, sanoo aikuiselle ihmiselle noin tylysti vastaan ja suoraan sanoen haukkuu todella törkeesti.

En yhtää ihmettele että on pahankurisia ja hävyttömiä kakruja olemassa, kun vanhemmatkin näyttävät olevan pellossa kasvatettuja.

Joo, ehkä olen lapsellinen, mutta kyllä mä loukkaannuin. En todellakaan halua mitään rasistin leimaa otsaani.

Vierailija
2/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin saatanan huora, kun pyysin suomalaista lasta tekee saman... Oikein "mukavaa" sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän omassa kulluurissaan ei tuolla tavalla saa vanhemille ihmisille puhua, mitä minä siis tiedän.

Vierailija
4/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö LAPSELTA, että tiedätkö mitä rasisti tarkoittaa ja että on rumaa nimitellä ihmisiä. Ole ap aikuinen. Luultavasti tämäkin lapsi on saanut kuulla pienen LAPSEN elämänsä varrella kaikenlaista. Ollaan AIKUISIA, jookos!

Vierailija
5/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö LAPSELTA, että tiedätkö mitä rasisti tarkoittaa ja että on rumaa nimitellä ihmisiä. Ole ap aikuinen. Luultavasti tämäkin lapsi on saanut kuulla pienen LAPSEN elämänsä varrella kaikenlaista. Ollaan AIKUISIA, jookos!

Luulisi että tummatyttö on jo joutunut kokemaan rasismia ja varmasti tietää mikä on rasisti! Minäkö tein nyt virheen kun en ruvennut paasaamaan lapselleni rasismista?

Ei, käskin vaan uudestaa nostaa sen paperin roskiin. Vasta myöhemmin oikein rupesin ajattelemaan miten hävytön lapsi oli.

ap

Vierailija
6/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskalla kieltää tai sanoa niille mitään mikä viittaisi moittimiseen, koska on heti automaattisesti rasisti. Epäreilua!

Vierailija
7/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Oletpa "ihana" ihminen.

Oma käytöksesi on sitten varmaan aikuismaista? En aio ottaa esimerkkiä ainakaan sinusta.

ap

Vierailija
8/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi päätään aukovaa lasta ojentaan vaikka vieras olisikin!

Miten kukaan voi muuten sanoa että joku on 'vähän liiankin tietoinen oikeuksistaan'?. Miten sellainen olisi edes mahdollista? Taitaa olla aika rasistinen ajatusmaailma jollain.

Vierailija
9/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiken odotan että päästään muuttamaan tästä pois. Ei ainakaan mun lapsien tarvitse enää kuunnella sontaa jota eräät tietyt vähemmistöön kuuluvat lapset suustaan suoltaa.

Vierailija
10/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mäkin pääsen muuttaa täältä huora/vittu/haista paska/suomilapsi vyöhykkeeltä muille maille!

Vierailija
11/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi muuten sanoa että joku on 'vähän liiankin tietoinen oikeuksistaan'?. Miten sellainen olisi edes mahdollista? Taitaa olla aika rasistinen ajatusmaailma jollain.

sama juttu, jos 14- vuotias poika pöllii mopon tms. ja sanoo, ettei häntä voida rikosoikeudellisesti rangaista, koska hän on alle 15- v. Siis liian tietoinen oikeuksistaan ja käyttää niitä hyväksi. Ei ne 10- vuotiaat nyt niin tyhmiä ole, varmasti tiesi, ettei ko. tapahtumassa ollut kyse rasismista.

Vierailija
12/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just av:lle ja onpa inhottava ketju. Mennään nyt jokainen itseemme. Ap:llä toki oikeus närkästyä, mutta asiathan voi hoitaa niin monella tavalla. Ollaan ihmisiä toisillemme mustat, valkoiset, keltaiset, kristityt, muslimit, buddhistit jne. ja ennen kaikkea ollaan niitä välittäviä aikuisia joikaisesta lapsesta (ehkä tämäkin pikkutyttö voi huonosti). Hyvää jatkoa ja voimia tässä globaalissa, monenvärisessä maailmassa.

Vierailija
13/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mäkin pääsen muuttaa täältä huora/vittu/haista paska/suomilapsi vyöhykkeeltä muille maille!

Ja sen teki teini-ikäinen somalipoika. Syy oli se kun kielsin hänen pikkuveljeään ottamasta ilman lupaa mun pojan pyörää.

Vierailija
14/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on surullista, mutta olen alakoulun ope Espoossa ja mua on haukuttu huoraksi ja vittua huudettu ihan "normaali"perheiden lasten suusta. Ja en ole erityisope. Ihan sama minkä värinen, ihan se meistä aikuisista lähtee, ei syytellä minkään värisiä lapsukaisiamme! Aika monet lapset voi tässä suloisessa Suomessamme huonosti. Surullista, mutta totta. Ollaan me kaikki tosiaan niin kuin joku edellä sanoi niitä välittäviä aikuisia KAIKILLE lapsille.

Vierailija
15/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on kursseilla opetettu, että siihen voi aina turvautua.

Vierailija
16/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nähtävästi kiistellä, "minkä värinen lapsi" on käyttäynyt huonoimmin aikuista kohtaan ja kuka aikuisista oli itse lapsellisin tilanteessa (tai sen jälkeen,kuten ap tässä)!

Hitto, oli lapsi minkälainen tahansa,mutta jos alkaa haistattelee tai hyppii keskellä autotietä, kyllä minä aikuisena kehoitan lasta miettimään,mitä oikein on tekemässä.

Vierailija
17/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nähtävästi kiistellä, "minkä värinen lapsi" on käyttäynyt huonoimmin aikuista kohtaan ja kuka aikuisista oli itse lapsellisin tilanteessa (tai sen jälkeen,kuten ap tässä)!

Hitto, oli lapsi minkälainen tahansa,mutta jos alkaa haistattelee tai hyppii keskellä autotietä, kyllä minä aikuisena kehoitan lasta miettimään,mitä oikein on tekemässä.

Vierailija
18/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä tosiaan ole "väri"kysymys. Ap teki ihan oikein kun ojensi, niin minäkin teen, ihan kauniisti sanomalla, että tuo on väärin ja niin ei saa tehdä. Ja joo, sieltä voi tulla välillä vaikka mitä. t. se alakoulun ope vielä... Siis EI todellakaan ole kyse lapsen ihonväristä vaan käytöksestä. Koen huorittelun ja rasistiksi huutelun ihan hirveiksi ja keltähän ne opit on saatu, meiltä AIKUISILTA!

Vierailija
19/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muksu kuin sen perhe olis jo haukuttu moneen kertaan. Mutta kun kyseessä on somali, löytyy heti paapojat paikalle. Yksi ainoa ihminen kysyi, nostiko tyttö roskat pois? Muut ovat vaan ymmärtäneet ja ap:een haukkuneet.

Vierailija
20/46 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muksu kuin sen perhe olis jo haukuttu moneen kertaan. Mutta kun kyseessä on somali, löytyy heti paapojat paikalle. Yksi ainoa ihminen kysyi, nostiko tyttö roskat pois? Muut ovat vaan ymmärtäneet ja ap:een haukkuneet.

koska jos muunmaalaisia kohtelee mitenkään muuten kuin silkkihansikkain, ihan sama miten he käyttäytyvät, on heti rasisti. Senhän se tyttökin on omaksunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän