Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikkasen menee käämit iittalan laseihin

Vierailija
14.04.2009 |

niitä hajoo koko ajan. äsken putosi "ote" lasista pohja. tiedän että korvaavat taas kerran uusilla laseilla, mutta miten tää on edes mahdollista että kyseisen firmat lasit ei kestä muutamaa kuukautta kauenpaa. niin ja ihan normaali käytössä ovat, ei heitellä eikä pudotella, pestään tiskikoneessa.

yhtään en enää osta noita. ilmaset mainoslasitkin on paremmin kestäviä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niistä muuten saa sen korvauksen? oon keränny ne tuonne kaappiin puolet laseseista kohta jotka häälahjaksi saatiin.....

Vierailija
22/24 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit joko lähetetään itse suoraan iittalan tehtaalle tai sitten tehtaanmyymälään rikkoutuneiden kanssa. mulla kaikki lasit on mennyt jännitevian piikkiin ja saanut kaikista uuden lasin tilalle.

myymälöissä antavat yleensä vain yhden per rikkoutunut. mutta postissa laitetuissa tulee yleensä useempi. jos postiin, ni laita teksti mukaan, että ottaa päähän toiminta ja paluupostissa tulee uudet, jos johtuu heidän virheestään.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä missään kaupassa nähnyt myytävän niin kalliilla Iittalan tuotteita kun Iittalassa sijaitsevassa tehtaanmyymällä. oikein huomattavasti kalliimpaa kuin muissa kaupoissa.

Vierailija
24/24 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään siis arkilaseina ja koneessa pestään, ja kone on täynnä eli kolkkaavat toisiinsa. Naarmuja niihin on tietenkin tullut mutta hyvin ovat kestäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän