että raskaanako? kuka?
minä?
Onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia? Kovasti tervetulleen plussan sain testiin jo reilu viikko sitten mutta ei vaan mee kaaliin... Oireet aika vähäisiä ja rintojen turvotus ja kipuilukin jo helpottanut. Alavatsakipuja on ollut päivittäin. Olisiko kesken menossa? Kun minulla vaan käsittämätön huoli ja tunne ettei kaikki ole kunnossa... Valeraskauttakin jo päässäni pyörittelin ja tuulimunaa.. Ja kohdunulkoista. Pöh, sanotte kaikin että mene verikokeisiin ja lääkäriin niin selviää. Ei vaan järki anna periksi. Pistää hanttiin että miten kolmatta odottava ihminen voi yhtäkkiä näin kaitapäistyä!?
Onko kukaan myös kantanut sisällään tällaista asiat eivät ole niinkuin pitäisi tunnetta ja miten on käynyt?
Ja silti kaiken pitäisi olla niin kuin pitääkin :) LA lähestyy päivä päivältä...
Itselläkin oli hirveitä kipuja aluksi, erityisesti öisin. Ne alkoi jo ennen kuin tein testin, pahenivat testin teon jälkeen. Yhtenä yönä kipu oli niin voimakasta että makasin lattialla ja huusin tuskissani, viikko oli muistaakseni 7.. Kävin aamulla lääkärillä, joka sanoi että joillakin kovatkin kivut kuuluvat alussa asiaan. Eli jos vuotoa ei tule niin yritä ainakin olla huolettomin mielin.
Myöskin neuvolakäyntien alettua olin aina pari viikkoa huolettomana, jonka jälkeen iski huoli että onkohan kaikki vielä hyvin. Helpotus on suuri kun vauveli alkaa liikkua päivittäin, minulle ainakin oli.
Onnea kovasti ja peukkuja pidän :) Kaippa tämä jatkuva huolissaan oleminenkin kuuluu jotenkin asiaan...