Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaa Rajakylä, millainen paikka asua ja entä koulu??

Vierailija
14.04.2009 |

Olemme miettineet muuttoa sinne.

Minkäläinen on koulu siellä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Rajakylä. Olen kerran "vieraillut" Rajakylän koulussa erään päiväkotiryhmän kanssa. Koulu oli siisti ja tilat mukavat sisältä. alueella ihan hyvä maine, joten muuttaminen sinne varmasti ihan ok....palvelut sitten joutuu hakemaan muualta, joten autoa pitäisin aika ehdottomana siellä asuessa.

Vierailija
2/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista pientaloaluetta, eikä tuo Länsimäki tuossa vieressäkään ole enää entisen maineensa veroinen. :) Koulu on todella hyvä, aivan uusi rakennus kaikkine hienouksineen ja hyvät opettajat, Rajiksessa on hyvä käydä koulua. Meitä ei saisi täältä ihan vähällä muuttamaan pois, emme kuitenkaan ole alkuperäisasukkaita, asuneet täällä reilut 10 vuotta.

Tervetuloa tänne, meidän naapuriinko ajattelitte muuttaa? (Myynnissä just asunto tuosta vierestä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
4/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole autoa, eikä ollut lapsuuden kodissanikaan.

Asutaan Helsingin rajalla, joten bussipysäkille on lyhyt matka, josta kulkee sunnuntaisinkin 20min välein bussi ja ruuhka aikana useammin. Metrolle on n. 2 km. Myös vantaa liikenteen bussit kulkee tuosta läheltä ja esim. Hakunilaan ja Tikkurilaan pääsee kätevästi bussilla. Kaikilla täällä taitaa auto olla, mutta ilmankin pärjää tosi hyvin.

Olen itse käynyt Rajakylänkoulua ja esikoinen on nyt ekalla samassa koulussa.

Hyvä koulu se on. Meiltä on pitkä matka kouluun. Koulu kun on Länsimäen rajalla eli ei keskellä Rajakylää vaan reunassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi