Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotipizza petti jälleen!

Vierailija
14.04.2009 |

Tilasin pannupitsan ja sain normipitsan..oli vähän pettymys..ei jaksanut enää kotoa käydä vaihtamassa..kuitenkin jonkin verran matkaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ottavat luultavasti nimen ylös ja saat seuraavalla kerralla pitsan ilmaiseksi.

Vierailija
2/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan heti, kun saan puheaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin samalla kertaa sekä tarjous- että normipizzan. sitten kotona vertasin ja laitoin ne päällekkäin: kokoero oli sen verran pieni, että kumpaakin pizzaa olisin voinu luulla normaalipizzaksi ja ajatella että inhimillinen kokoerovirhe kahden normaalipizzan välillä. kyllä 2€:lla pitäisi jonninlainen ero saaha tarjouspizzan ja normipizzan välille

Vierailija
4/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne evät ole olleet kummoisia, mutta rukalla söimme poro-aurajuustopizzaa ja oli tosi hyvää. Juustoa oli kerrankin reilusti. Menimme toisenkin kerran sinne sen viikon aikana.

Mitä niistä pisteistä... sitten syödään toisena päivänä vähemmän.

Vierailija
5/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa ihmisten syödä pizzansa, okei?

Vierailija
6/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kotipizza-yrittäjänä heitän muutaman kommentin. Ilmeisesti olet ostanut Tropicana-pizzan silloin tarjouspizzana. Tarjous ei normaalipizzatarjouksessa koske pizzan kokoa, vaan tiettyä tuotetta. Viimeisin tarjous oli kinkku-ananas pizza 4,90. Ja sitten kommentti noihin painonvartijan pisteisiin. Keveimmillään pizzan voi syödä 4:llä pisteellä. Pisteethän määräytyvät täytteiden ja juustomäärän mukaan. Itse olen aikoinani pudottanut painoa 7 kg Painonvartioissa pizzaa syömällä. Kaikki on valinnoista kiinni. Mikäli tuote on ollut väärä, tai jokin muu asia on ollut pielessä; ota välittömästi yhteyttä ko pizzeriaan ja yleensä tuote pitää myös palauttaa, jolloin virheet voi analysoida. Niin ja Kotipizzalla on myös omat nettisivut palautetta varten. Hyvää ruokahalua!!!

Vierailija
7/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes käy täällä joka päivä ja silti olen nähnyt varmaan 4 otsikkoa petturi-kotipizzasta :D

Vierailija
8/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö huomenna jotain muuta.

Vierailija
9/9 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palstalla pyörii joku pitsaholisti masokisti, joka ei voi pysyä pitsanhimoissaan poissa Kotipizzasta, vaikka tietää paikan pettävvän aina. Ja jotenkin hän kai nauttii tuosta valittamisesta. Jos joskus pitsa olisikin juuri sellainen kuin piti, olisi tyypin ilta varmaan pilalla.

Tai sitten valittajalla on kilpaileva yritys ja yrittää siksi mollata Kotipizzaa.

Teorioita teoriota...

Eikös ne Kotipizzat ole sitä paitsi yrittäjävetoisia? Eli vaihdat vain puljua, jos lähipaikan palvelu ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän