Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ekologinen paheesi?

Vierailija
14.04.2009 |

Eli siis, millaisia luontoa tuhlaavia tapoja sinulla on, joista voisit luopua muttet halua? Tähän ei lasketa sitten sellaisia juttuja joille et mitään voi (esim. vuokra-asunnon lämmitysmuoto tai käytännön/ taloudellisista syistä pakollinen epäekologinen autovalinta). Minä aloitan:

1. Kuivausrummun käyttö. Säästän aikaa ja vaivaa kuivattamalla kaikki rumpukuivauksen kestävät pyykit rummussa, kesät talvet. Inhoan ulkopyykkinaruja, koska niille kertyy hämähäkkejä, joita kammoan...

2. Pitkät, lämpimät suihkut. Yksi elämän suurimmista nautinnoista...

3. Yksityisautoilu laiskuuden/ajanpuutteen vuoksi. Eli siis pummaan usein mieheltä kyydin (pyydän nakkaamaan esim. kirjastoon) vaikka voisin vallan hyvin mennä bussilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Matkustelu kotimaassa/ulkomailla usean kerran vuodessa.

- En kierrätä

Vierailija
2/3 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitkät, kuumat suihkut. Vaikka olen sentään vähentänyt niitä, ennen jokainen suihku oli pitkä. Välillä käyn myös kylvyssä.

Lennänkin joskus, mutta en edes joka vuosi ja minulla asuu kuitenkin sukulaisia paikassa jonne ei oikein pääse muuten kuin lentämällä joten omatuntoni vielä kestää tämän.

Muuten elän aika ekologisesti, toki vähemmälläkin vaate- ja tavaramäärällä pärjäisi mutten kuitenkaan paljoa shoppaile ja vältän turhien tavaroiden ostamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Perheessämme on kaksi autoa. Osittain ehkä perusteltua, mutta emme KOSKAAN käytä julkisia vaikka siihen olisi ihan hyvät mahdollisuudet.

2) Pitkät, lämpimät suihkut ja lasten kylvyt lähes joka päivä.

3) Talouspaperin ihan holtiton käyttö:-) Lapsiperheessä kun serlaa pukkaa kulumaan, vaan vähentääkin varmasti voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi