Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun mies ei halua suuseksiä?

Vierailija
13.04.2009 |

Siis antavana osapuolena. Mielellään sitä kyllä ottaa vastaan. Itse haluaisin joskus saadakin suuseksiä. En tietenkään voi enkä halua häntä siihen pakottaa, mutta mitä tässä voi tehdä? Onko miehen vaihtaminen ainoa ratkaisu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai istu väkisin sen naaman päälle

tai kysy, että sopisiko jos joku muu hoitaisi nämä hommat hänen puolestaan

et voi ainakaan todeta (kuten minä suutuspäissäni miehelleni) että susta ei ole mitään muuta hyötyä kuin, se että osaat nuolla p*****a ;)

Vierailija
2/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei sitä halua? Auttaisiko, jos olisit juuri suihkunraikas tai ajaisit karvat pois kutittamasta? Jos häntä mietityttää esim. hygienia, niin mitä hän ajattelee ottaessaan suuseksiä vastaan?

Vaihtoehtoja ei taida olla kuin kolme: keskustelemalla koittaa saada tilanne ratkeamaan, tyytyä olemaan ilman tai sitten vaihtaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ja suuseksi on tärkeää naiselle, itse saan parhaat orgasmini juuri siitä

Vierailija
4/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä enää anna suuseksiä sinäkään, miksi antaisit?? Yritä saada mies puhumaan asiasta kunnolla tai sitten vaihtoon vaan...

5/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tatuoitu jätkä Oulusta jo rientää sulle tarjoamaan..

Vierailija
6/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että mies välttelee sitä, koska ei osaa, tai luulee ettei osaa?

Meillä mies väitti vuosia inhoavansa suutelemista, ei kuulemma vain tykännyt kielisuudelmista, ja lopulta selvisi että se ei osaa suudella. Tai ainakin kuvitteli, ettei osaa, ja siksi löi sen jotenkin leikiksi aina tai tyytyi suukkoihin. No asia selvitettiin, että ihan tyytyväinen mä olen, ei siihen mitään ihmeitä vaadita. Ja nyt suutelee ihan mielellään.

Eli kannattaa varmaan puhua asiasta, että hei jee, mä voin näyttää vähän mistä mä tykkään, ja aloittaa jollain pienellä. Ohjeilla, ja kannustaen. Tai sopia ennen kuin otat suihin, että mä teen sulle näin, ja tee sä mulle vähän samalla lailla?

Vierailija
7/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oo enää antanut miehellekään suuseksiä. Yritin keskustella, että mistä tämä johtuu, mutta ei mies osannu/halunnu sanoa mitään syytä. Ei oo vaan kuulemma hänen juttunsa :(

ap

Vierailija
8/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelläsi saa olla oikeutta olla pitämättä jostain?? En itse todellakaan loukkaantuisi tuollaisesta!!

Vierailija
9/9 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi suuseksiä, mutta en anna koska koen sen vastenmieliseksi. Kuitenkin, kun olen kysynyt, antaisiko minulle suuseksiä, niin vastaus on ehdoton ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi