Läski aloitti urheilun - koska tuska helpottaa
BMI 36 punkero aloitti nyt sitten työmatkapyöräilyn. Matkaa on suuntaansa 8 kilsaa mäkistä maastoa. Tällä hetkellä muutaman kerran jälkeen mietityttää, että jos jatkan tätä sisulla, koska helpottaa? En kaipaa laihdutusvinkkejä, koska tasan tarkkaan osaan laihduttaa, mutta luokaa minuun uskoa, että tämä rapakunto alkaa kohota joskus.
Kommentit (11)
ja elokuussa olet jo tosi hyvässä kunnossa
t. kokemuksesta tiedän
anna aikaa, älä rehki liikaa.
ps. minäkin aloitin kuntoilun tosissaan marraskuussa kahden raskauden jälkeen.. ihan rapakunnossa olin ja nyt fillarointi on ihan iisi juttu. niin ja poltan vielä tupakkaa joten varmasti keuhkot on huonossa kunnossa. Sen lopettaminen onkin seuraava projektini
että kyllä se muutaman viikon kuluessa helpottaa. Jos käyt pyörällä töissä 5 päivänä viikossa niin veikkaan että 3 viikon kuluttua matka taittuu jo paljon helpommin.'
Minä itse olin huionossa kunnossa kun aloitin kuntoilun, kun sitkeästi kävin sauvakävelyllä kuukaudenajan säännöllisesti niin sitten jaksoi jo juosta osan kävelylenkistä ja mulla bmi on 40 eli enemmän kuin sulla.
Tsemppiä vaan kun sitkeesti vaan jaksat niin se siitä lähtee menemään.
Laitahan matkaan meneviä aikoja ylös, niin huomaat varmasti pienetkin edistykset. Ja kunhan kelit tästä vielä paranee, niin luulisi intoakin löytyvän lisää.
Tsemppiä! :)
niin että et väsy liikaa ja lopeta koko touhua. Eli ihan rauhallista vauhtia vaan, ja kyllä se siitä.
Tulostin vastauksenne ja laitoin kalenterin väliin. Jos ihmettelette helatorstain tienolla sitä ohitsenne pyyhältävää vauhtinorsua, se olen sitten minä.
tottuu siis liikkumiseen niin sitä kaipaa jos välistä jää päiväkään.
Entinen punkero (140kg)... nykyään normimittainen nainen(72kg)
Hyvät hyssykät mikä suoritus!!!! Miten ihmeessä olet tehnyt tuon? Aivan mielettömän upeaa! Tuota minäkin yritän!
t: Ap
tottuu siis liikkumiseen niin sitä kaipaa jos välistä jää päiväkään.
Entinen punkero (140kg)... nykyään normimittainen nainen(72kg)
aloitin, liikkumisen... siis kauheeta ne ekat viikot hyvä kun jaksoin korttelin ympäri kiertää. Nykyään käyn lenkillä parikin kertaa päivässä. ja jos oon kipeenä niin kauhea hinku ois päästä liikkumaan.
Tietenkin ruokavaliota muuttamalla ja katsomalla mitä suuhun pistää... vaikka on mulla kokoajan ollut herkuttelupäivä kerran viikossa jos on makeaa mieli tehnyt, aina ei edes tee. Porkkanat ja omenat, tomaatitkin on herkkua :)
Tsemppiä matkaan :)
sisulla ja halulla muuttua ja sillä että sallii ne repsahduksetkin. Koska niitä sattuu, mutta ei luovuta niiden takia.
Hitaasti hyvä tulee minulla paino putosi vähän reilussa vuodessa ja nyt olen vain pitänyt ylläpito liikuntaa ja ruokavalio on pysynyt kondiksessa.
ole huoletta. Nyt vaan jaksat ajaa, huomaat kyllä vaikutuksen jossain vaiheessa. EN osaa sanoa missä, mutta kyllä se sieltä tulee! Pyöräily on hyvää liikuntaa, ja 8 km ei ole oikeasti matka eikä mikään, tsemppaa sillä itseäsi. Haluat pystyä ajamaan tuon matkan ilman että olet aivan rikki kotiinpäästyäsi.