Kuinka monet rintsikat otatte mukaan viikon matkalle?
Kommentit (16)
Jos on hikistä niin useammat. kahdetkin riittää jos viitsii pestä.
onko rantaloma jolloin ollaan suurin osa ajasta bikineissä (silloin pärjää 3 rintsikoilla)
vai sitten tarvitaanko esim. urheilurintsikoita.
Maksimissaan kahdet. Kun yhdet pesussa, toiset päällä.
huuhtaisee illalla ja laittaa yöksi kuivumaan niin on aamulla puhtaat. En tajua mihin sitä useampia tarvitsisi. Varsinkaan etelänlomalla kun suurimman osan ajasta on bikineissä.
Riippuu loman sisällöstä. Miehen kanssa kahden niin suurempi alusvaaterepertuaari:)
Aurinkolomalla useammat, koska jos hikoilee.
En tosiaan lomallani pyykkäile tai uhraa aikaa pesulareissuihin. Rintsikat on kivoja, kun ne ei paljon tilaa vie, tietty pikkarit samoin...
Pidän siis alusvaatteista.
Ihanko totta vaihdatte noin usein?!? Mä saatan käyttää samoja rintsikoita putkeen kaksi viikkoa. Ei mulla olekaan kuin kolmet käyttökelpoiset, niitä sitten vuorottelen.
Mä otan viikoksi joko 7 tai sitten vähintään viidet, jos viitsin pestä niitä. Jos meen johonkin Aasiaan, missä on tosi edullista & nopeaa pesettää pyykit, saattaisin ottaa vain 3-4.
Rintsikat on kuitenkin niin pienet, ja joka päivä niitä tarvii, en koko päivää kulje bikineissä, vaikka olisinkin rantakohteessa.
En ole pyykännyt matkalla sitten interreilin (enkä luota hotellin pesulapalveluun)
Jos kyseessä työmatka niin kolmet. Värit ja mallit asujen mukaan. Esim. ilta-asujen kanssa ei kaikki käy, tai tietyn mallisten/väristen puseroiden kanssa.
Mutta mulla onkin rinnat (c-kuppi), sulla ei oo ehkä kuin joku a-kuppi?
En ikinä voisi pitää samoja 2 viikkoa... johan ne imee hikeä jossain etelässä ja haisee.
mä voin samoja käyttää pari kuukauttakin, toki välillä pesee niitä, mutta eihän siihen mene kuin sekunti. Sehän riittää kun huuhtelee ne vaan ja sit kerran viikossa pesee paremmin. Paljonko te oiken hikootte?
eli onko ranta- vai kaupunkiloma ja mitä siellä on tarkoitus tehdä. Ja mitä asuja otan mukaan, jos otan halterneck-mekon tms- tarvitsen myös halterneck-rintsikat jne.
Useita siis lähtee mukaan, yleensä ainakin mustat ja valkoiset, sitten urheilurintsikat ja muita vaatteiden mukaan
2-3 päivän käytön jälkeen rintsikat käsin. Urheiluliivit joka käytön jälkeen. En matkalle ottaisi kuin kahdet enintään.
yhdet koneeseen mennen-tullen