Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö missään enää myydä tyylikkäitä sittereitä? En voi ymmärtää, ketkä ostavat

Vierailija
13.04.2009 |

jotain kirkuvanvärisiä nallekuvioisia sittereitä kotiinsa. Tuntuu, että joka kaupassa on vain värien sekamelskaa ja Disney-hahmoja tms. "lapsellista". En ole vielä mistään löytänyt mustaa / harmaata / beigeä sitteriä, joka sopisi sisustukseen... Baby Björnistä en tykkää, koska tarkoituksena on, että vauva voisi jo pienenä nukkua sitterissä. BB 1-2-3 liian pysty / kourumainen.

Jos joku osaa vinkata, olen tosi kiitollinen!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme v. 2007 Oran sitterin, joka on väriltään beige. En sitten tiedä, onko enää tarjolla tuota väriä, mutta kannattaa tsekata vaikka Huuto.netistä...

Vierailija
22/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiväriset sitterit ON paremman näköisiä, kuin ne sekalaisen kirkuvaväriset versiot. Makuasiahan se on , mutta luulisi, että niistä nallekuvioisistakin voisi saada kivan näköisiä.

Me löysimme aikoinaan Prismasta tummanharmaan sitterin, oliskohan ollut Emma-merkkinen (tai sitten Pikku-Piia?)? Sen saa säädettyä vaaka-asentoon, eikä ole kourumainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jotain tylsää nallekuviota. Onneksi saan itse ommeltua!

Vierailija
24/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut lainassa jokaiselle lapselle sitteri ja värivalikoimaa on löytynyt sinisestä nallekuvioisesta beigeen ja kirkkaanpunaiseen. Tosin sitterit ovat palautuneet hyvin nopeasti pois jaloista, koska meillä lapset eivät ole niissä viihtyneet sitten yhtään. En tiedä sitten, onko sillä ollut vaikutusta, mutta lapset ovat lähteneet liikkeelle varhain, puolen vuoden ikäisenä on kontattu ja kävelty tukia pitkin.

Vierailija
25/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutettiin siis pahimpina korvakipuöinä sitterissä, kun siinä pysyi tukevasti paikallaan. Jos häkkisängyn päätyä nostaa ylemmäs, vauva herkästi valuu jalkopäähän... Siksi siis hyvä konsti.

Vierailija
26/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen maininnut asiasta joskus neuvolassa/lääkärissä, ovat olleet tosi positiivisia tyyliin "hei mahtava idea, täytyykin pistää korvan taakse ja vinkata muillekin vanhemmille!"

Vierailija
27/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teetin kanssa lasten lakanat. En tykännyt mistään nalle-kuvioista, vaan halusin värikkäitä, mutta raidallisia tai muuten selkeitä kuvioita.

Suomessa on monessa asiassa niin pienet valikoimat, johtunee varmastikin kilpailun puutteessa, että jos haluaa jotain muuta kuin perusvalikoimaa, niin heti leimataan erikoisuudentavoittelijaksi sisustusfriikiksi.

Vierailija
28/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli käytössä BB 1-2-3 ja olin tosi tyytyväinen. Ostoedellytyksenä oli aikoinaan pitkäikäisyys ja meillä tyttö käytti sitä pitkään, vaikka oppikin liikkumaan aikaisin. Välillä tyttö heijasi siinä itsensä uneen, mutta muuten ei käytetty sitteriä nukkumiseen. Alussa oli todella näppärä "syöttötuolina", kun harjoiteltiin kiinteitä, ja myöhemmin pelkkänä tuolina.

Lisäksi plussana: sitteri meni pieneen tilaan ja kangas oli helppo irrottaa ja pestä.

Vierailija
29/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mihin ajattelin "siottaa" on tämä:

http://www.lastenturva.fi/kauppa/popup_extra_images.php?peiID=485

Hyvän näköinen sitteri/keinu...

Vierailija
32/32 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi käytännöllinen ja pitkäikäinen eikä tosiaan rumista edes olohuonetta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan