Ma oon jonkinlaisessa shokissa, mun ex-poikakaveri oli yhdes dokumentissa eilen!
Kommentit (25)
hänen ollee dokumentissa kertomassa vuosikausia sitten saadusta hiv-tartunnastaan.
Mahtaa elämäsi pyöriä pienessä piirissä, jos shokkikin noin helposti tulee.
Niin nyt omassa olkkarissa mies plasahtaa ruutuun.
Ajattelin jakaa teidan ihanien ymmartavaisten ihmisten kanssa.
Mutta en siis olisi uskonut nakevani hanta enaa noin koska tiemme erosivat jo noin 12 vuotta sitten. Facebookissa olemme kamuja, muttemme ole kylla siellakaan jutelleet kuin vaihtaneet muutaman sanan kun kaveriksi ryhdyimme.
ap
eli tämä exäsi näytteli siis raamatullista hahmoa? Vai luuleeko hän olevansa sellainen?
eli tämä exäsi näytteli siis raamatullista hahmoa? Vai luuleeko hän olevansa sellainen?
mennyt termit sekaisin? Naytteli kuningas Herodesta.
ap
Dokumentissa? Näytteli?
Documentary:
A film, TV program, book etc. that presents a social, political, scientific or historical subject in a factual or informative manner.
Tassa kyseisessa ohjelmassa oli kertoja, haastateltavia, esitettiin faktoja ja sitten valiin naytettiin patkia millaista oli elama tuohon aikaan ja mita tuo kuningas kavi lapi elamssaan ja tassa kohtaa tuo exsa siis tuli mukaan kuvioihin.
Jos kerrot olevasi shokissa nähtyäsi entisen poikaystäväsi dokumentissa, voit olla varma, että ihmiset odottavat jotain hätkähdyttävämpää, kuin kerroit lopulta nähneesi. Vastauksena kysymykseesi: Olen katsonut dokumenttiohjelmia. Opetan työkseni muitakin katsomaan. Ajatusten lukua en sen sijaan osaa.
Jos kerrot olevasi shokissa nähtyäsi entisen poikaystäväsi dokumentissa, voit olla varma, että ihmiset odottavat jotain hätkähdyttävämpää, kuin kerroit lopulta nähneesi. Vastauksena kysymykseesi: Olen katsonut dokumenttiohjelmia. Opetan työkseni muitakin katsomaan. Ajatusten lukua en sen sijaan osaa.
Talla lailla siis lehdessa ja tuon ohjelman arvostelussa.
ja sitten on olemassa myös välimuotoja. Ja tuo sun kuvailemasi ei tiukasti katsottuna kuulu puhtaan dokumentin piiriin.
Kyllä munkin entinen poikaystävä pläjähteli ruutuun jokin aika sitten, kun oli mainoksessa, jota esitettiin yhdellä kanavalla joka ikisen ohjelman välissä. Lähinnä se oli huvittavaa, että minä siinä katselin eksän naamaa monta kertaa päivässä omalta sohvaltani mieheni kainalosta.
Mutta eipä tuo elämään sen kummemmin vaikuttanut, eikä kyllä tullut mieleenkään alkaa ottamaan mieheen yhteyttä tuollaisen takia. Antaa toisen tehdä hommiaan rauhassa.
Mielenkiinnolla avasin, ja ajattelin, että kyse tosiaan jostaan shokeeraavasta paljastuksesta vuosien takaa.
Siis mitä ihmeellistä saati sitten shokeeraavaa on siinä, että entinen miesystäväsi näyttelee jossain draamadokumentissa?
Minä en ole mikään julkkis, ihan tavis perheellinen ope, mutta olen ihan viime päivinäkin nähnyt mm. lapseni kummin lehdessä ja televisiossa, ystäväni miehen näkee musiikkivideoissa ja toisen ystäväni kämppiksen voi nähdä useassa tv-ohjelmassa ja elokuvassa, exäni voi nähdä miltei missä vaan, missä viihdebisnes pyörii suomalaisittain, useat tuttuni pällistelevät lehtien toimittajaosioissa, pari ystävääni/tuttuani on satunnaisesti esiintynyt uutisissa/ajankohtaisohjelmissa asiantuntijoina...jne. Jos nyt aikuiseksi asti elää, eikö ole ihan luonnollista tutustua ihmisiin, ja julkisessa maailmassa osa näistä ihmisistä aina välillä näkyy jossain julkisella kanavalla kuten tv:ssä, lehdissä, radiossa. Olenpa itsekin pari kertaa lehden palstalla pällistellyt.
Onhan se hauskaa "törmätä" tuttuun jossain tv-ohjelmassa, mutta miten ihmeessä se ap:sta on noin kovin ihmeellistä?
sitten olleesta suhteestaan, jossa nainen käyttäytyi häntää kohtaan erityisen väkivaltaisesti ja teki hänelle jopa seksuaalista väkivaltaa tms...:) Vähän jo latistu tää juttu.
ja kyllä se siitä, jos vielä on pasmat iha sekasin!
*halaa lujasti*
että mies teki jotain järkkypaljastuksia kun dokkarissa oli.
Mutta eihän se sitten ollutkaan, näytteli vain :)
Heh, on se elämä kummaa, kun tollanen pistää shokkiin,
Onneksi shokkitilanteitaan voi nykyään purkaa facebookissa.
hiv-positiiviseksi narkkariksi, joka sekaantuu lapsiin, kuolleisiin ja eläimiin. Mutta, että oikein näytelmässä jeesusta esitti ja sinun maailmasi järkkyi.
VOIMIA AP!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D
ap, ymmärrän.. nuo ex:ät on joskus sellasia ketä ei odota näkevänsä enää koskaan.. ja sitten omassa olohuoneessa! Vaikkakin vain telkkarissa...
Minä törmäsin ex:ään kaupan lihatiskillä..ja järkytyin, jäi lihat ostamatta. Se vaan joskus on.. Suurin osa av:laisista onneksi on sellasia teräshermoja, etteivät järkyty enää mistään, onnea heille.
Naurattaa ja huvittaa ihan alyttomasti!!!
Katsoin yolla telkkua kun ja heti kun tama mies tuli ruutuun tunnistin kylla kuka han oli, vaikka oli parta ja pitkat hiukset roolissa.
Missasin lopputekstit mutta olin 100% varma etta se oli han ja asken kysaisin fb:ssa ja han sanoi etta joo, kylla se han oli.