Olen 36v, 173 cm ja 73 kg
Ja näen itsessäni pelkän valtavan vatsan ja löllyvät läskit. Vaikka olen ollut pyöreämpikin, niin koskaan ei kehonkuva ole ollut näin surkea. Kohtalotovereita?
Kommentit (7)
Peilistä näkyy oikeasti paha läskimaha, paksut reidet ja kaksoisleuka.
Toisaalta olen myös hyvä äiti, mahtava vaimo ja luotettava ystävä.
Moni kakku päältä kaunis ;)
(Oikeasti tarttis siltiki tehdä jotain..)
173cm, 69kg, 45v. En ole raskausaikoja lukuunottamatta ollut koskaan näin pyöreä. Raskauksista (Lapset 1.5v:n välein yli 40 vuotiaana) jäi röllykämaha, vaikka painonnousu oli ihan nomaalia molemmissa raskauksissa. Paino palautui lähes lähtölukemiin toisen raskauden jälkeen, n 1kg jäi ylimääräistä. Mutta rankka viime talvi toi kiloja niin, että olo on tukalan pullea.
Maharöllykkä on kasvanut, löysää röllyä riittää, sen yläpuolelle on tullut pieni (onneksi vielä pieni) toinen röllykkä ja reidet ovat paksuuntuneet... Viime keäsn vaatteet kiristävät, menevät. Ei ole kivaa. Tavoitteena on aloittaa talven sairastamisten jne takia tauolla ollut kuntoilu uudelleen.
Ei näinkään "vanhana" voi antaa itsensä rupsahtaa.
Ikää on 49 vuotta. Mua tuo paino kauhistuttaa, kun olen tottunut n. 8 kg kevyempään painoon. Mutta ihme ja kumma, mä en roiku mistään, en edes rinnoista enkä pepusta, ja vyötärö on selkeä, reilusti alle 80-senttinen. Reidet on aika paksut kyllä, ympärys 58 cm, mutta ei mitenkään löllöt ja läskit. Mä olen nyt reilun vuoden liikkunut ihan älyttömästi ja sinä aikana nuo ylimääräiset kilotkin on tulleet. En tiedä, pitäisikö vain yrittää saada kilot pois, kun toisaalta mun kroppa taas on reilusti kiinteämpi kuin laihempina aikoina.
minäkin näen itsessäni vain pelkän ison mahan ja löllyvät läskit. Mieheni kyllä sanoo etten ole mikään tankkiakka ja kyllä niitä paksumpiakin on kuin minä. Olen 35-v 169cm ja 71kg.
170cm ja paino n.74,5kg. Tuntuu että jo 70kg:n raja on liian kaukana, kun en siihen pääse näköjään millään..
On-offina saan "sportti-innostuksia" ja laihdutusinspiraation, mutta aina ne näköjään johonkin jää... :/
44v 175 cm 74 kgmaha on niin pullea et luullaan olevan raskaana, hätäsektio tehtiin ja se ehkäpä teki mahani tälläiseksi, en ole jaksanut tehdä vatsaliikkeitä yhtääntoki herkutkin maistuu
175cm, 69kg ja todella vain höllyvää läskiä. Takamus roikkuu polvissa jne. Pari vuotta sitten kuntoilin hulluna 3kk putkeen vähintään 5 kertaa viikossa jumpassa, uimassa jne ja silloin pieneni housujen numerokin yllättäen kolmella ! Toki olin myös dieetillä samaan aikaan. Paino oli kuitenkin 64kg. Kyllä se vaan merkkaa paljon onko lihasta vai hyllyvää läskiä...