Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaaan uhmaa... miten jaksaa?

Vierailija
12.04.2009 |

Kiltistä pojasta on tullut ihan kamala. Potkii, hakkaa, huutaa (te olette tyhmiä kaikki)...Kohtaus kestää n. puoli tuntia ja sitten taas normaali itsensä, mutta kohtauksia tulee nyt jo ehkä 3 kertaa viikossa. Kauanko tätä kestää???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silla sita jaksaa! eli menee ohi aikanaan. meilla sama. vuoron peraa vihaa aitia ja isaa, riippuen siita kuka on komentanut. kokeilee omaa valtaansa! pikku hirvio!!

Vierailija
2/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi syksyllä, jolloin niitä tuli monta kertaa viikossa. Nyt on tasaantumaan päin. Enää tyttö ei raivoa varmaan edes kerran viikossa. Eiköhän se kesän aikana helpota edelleen. Ei meillä ole muilla 6-vuotiailla niin pahaa uhmaa ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävänsä miten kasvatetaan uhmattomia lapsia tai ainakin sellaisia jotka aikuisen tavoin pystyvät kontrolloimaan uhmaansa :-)

kysy häneltä :-)

Vierailija
4/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojan uhma on kääntynyt laskusuuntaan, täyttää 2kk päästä 7v.

Silti ikävän tuttuja on ollut viimesen vuoden aikana nää raivarit.

Meillä tuttu lause on: Äiti mä en rakasta sua enää yhtään tippaa!

Ja illalla nukkuun mennessä taas rakastaa.

Lyöminen ollut meillä isoin ongelma raivareissa.

Nyt poikaselle on vaan alkanut tulee ÄRSYTTÄVIÄ näsäviisauden ja pikkuvanhan piirteitä...

Onneksi omaa myös vallan ihanan oman itsensä! :)

Kyllä meitä vanhempia koitellaan... Voimia!

Vierailija
5/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täyttää kesällä 8v Odotan todellakin milloin tuo uhma lähtee pois. Välillä on 1-2 viikon jaksoja kun kaikki menee hienosti. muuten on yhtä saatanan huutoa, kiljumista, kiukkuamista ja mikään ei ole hyvin. Jos tota pitää teini-ikäiseksi katsella ja sitten viellä murkkuikä siihen päälle, ni ei helvetti. Nyt jo on mitta niiiiiiiin täysi.

Vierailija
6/6 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kestää siis...ei voi tietää, miten pitkään kestää. Itse olen kaksosten yh ja välillä NIIN POIKKI tuplauhman kanssa, mutta mitään ei voi, muuta kun pitää päänsä, kai se jossain vaiheessa ohi menee :), tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme