Mies ei halua tätä lasta.
Minä raskaana ja mies ei ilmeisesti halua tätä lasta. Ukko käyttäytyy minua kohtaan välinpitämättömästi eikä osoita minkäänlaista kiinnostusta syntyvään lapseen. Ei varmasti tiedä edes laskettua-aikaa.
Alkaa olla aika stressaavaa. En saa minkäänlaista hellyyttä tmv. Kun kysyn mikä on, vastaa:ei kai mikään, ei ole tarkoitus olla välinpitämätön.
Mitä teen?
Kommentit (26)
vaan aikaa käsitellä tunteitaan. kyllä se siitä alkaa hyväksymään lapsen!
ja sitten pari päivää ennen lapsen syntymää vihdoin paljasti että on halunnut erota musta jo pitkään eikä oo enää mitään tunteita mua kohtaan muttei ole voinut kertoa sitä kun lapsi on ollut tulossa. (Meillä lapsi ei ollut suunniteltu). Mies sitten häipyi ennenkuin lapsi syntyi.
mies on kummankin raskauden alkuvaiheessa viettänyt pienen "masennuskauden". Ei ole ollut kyse siitä, etteikö rakastaisi ja haluaisi elää yhdessä perheenä. Tuleva vauva vaan hämmentää miestä vähintään yhtä paljon kuin naistakin. Monenlaisia tunteita myllertaa mielessä. Se on toivottavasti ohimenevää niin kuin meillä. Kun annat aikaa käsitellä tunteitaan niin luulisi mieli muuttuvan.
Mun mies oli ihan samanlainen viimeisen lapsen odotusaikana...siitä on nyt 2 vuotta kun tuo alkoi, mutta mikään ei ole muuttunut mihinkään suuntaan...tai jos on johonkin niin huonompaan!:(
ei ap
uudesta perheenjäsenestä johtuvan "masennuksen" tulisi mennä muutamassa viikossa korkeintaan kuukaudessa ohi.
Ei kuulosta hyvältä todellakaan. Itse lähdin pois. Yritettiin lasta saada alulle 2kk,j a kun siinä onnistuttiin,niin ex mies ilmoittaakin,ettei halua tätä. Mitäpä siinä sitten vatvomaan.Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta,ja tällä miehellä itellään kolme lasta asumassa luonaan,jotenki aivan käsittämätöntä oli se välinpitämättömyys,ei hellyyttä,ja kun itkin,niin sanoi että mitä siinä märiset,pitääkö tuota vielä kauan jaksaa kuunnella.Ei todellakaan ollu mitään kiinnostusta tulevaa lasta kohtaan,vaatii tällä hetkellä adoptoimaan tämän!