Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön puolesta harmittaa

Vierailija
12.04.2009 |

Tyttömme meni aamulla naapurin pihaan katsomaan olisiko ollut lapsia kotona. No siellä oli muitakin lapsia sitten paikalla ja olivat jo keväthepeneissä, sukkikset ja mekot päällä. Meidän muksulla kurahaalari ja kumpparit. No ei kuulumma voi leikkiä meidän kanssa kun paikat kuraantuu... tyttö itki niin lohduttomasti... ;(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten mä ikinä selviän tästä kasvattamisesta kun mä en vaan oman lapsen itkua kestä yhtään!

Vierailija
2/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatko tulleet vaan sisältä käymään ulkona sisävaatteissaan mutta syy miksi ei voinut leikkiä meidän tytön kanssa oli se kun sillä oli kurahousut... yritä nyt siinä sitten opettaa omalle lapselle että kaikki kaverit otetaan leikkiin mukaan ja että ketään ei jätetä ulkopuolelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivat hyvin, meillä ei kellään lapsella ole ollut ikinä kuravtaatteita käytössä, ei olla edes ikinä ostettu niitä

eli nyt haalari ostoksille ja teccit kehiin, välttyy lapsi kiusatuksi tulemiselta

Vierailija
4/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jestas jos tässä maailmassa pitää ostaa reimateccia ettei lasta kiusata kyllä se on ihan vanhempien tehtävä opettaa lapsensa että kaikki otetaan leikkiin ..tyhmä heitto tuo reimatec...ei kaikilla oo varaa ostella reimatecia..ohho!!!

Vierailija
5/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpäs makssa tavallinen haalari ja siihen erikseen ostetu kurahaalarit ja kuratakki ? oletkos koksaan laskenut ?

kyllä vaaan halvemmaksi tulee ostella tec merkkisiä haalareita

puhumattakaan lapsen edusta kun saa liikkua vapaasti, ilman et muistuttaaa jäykkää pingviiniä

ja haloo tec vaattetia ostaa valmeutnut vanhempi esim alesta

ja hyvää tavaraa saa edullisesti käytettynäkin

et rahasta ei todellakaan kiinni

varsinkin kun tecit vielä kestvävt käytössä pidempään ja jos uuten olet ostanut niin saat liki omasi pois jälleenmyydessäsi ne

Vierailija
6/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun löytyi noin nopeasti Reimatec-kortti... Hah!

Vierailija
7/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista suurempia kuin ne onkaan. Totta kai lapsen pahaa mieltä on vakea aikuisen kestää, mutta lapsi oppii itsekin kestämään pettymyksiä paremmin, jos ei äitinsä niiden ääressä romahda!

Lohdutat lasta ja opetat pääsemään yli pettymyksistä eriliaisn keinoin! Jos taas alat märistä itse ja lohdutat ruoilla tms. niin teet lapsellesi todella pahan karhunpalveluksen...puhumattakaan jos ei kestä edes sitä lapsen itkua, jos lapsi ei saa jotain haluamaansa... se on jo idioottimasita vanhemmalta.

Mä en ymmärrä miten mä ikinä selviän tästä kasvattamisesta kun mä en vaan oman lapsen itkua kestä yhtään!

Vierailija
8/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kurassa kun oli ulkoiltu märässä pihassa koko aamu ja muut olivat siellä mekoissa. Kyse oli nyt vaan siitä etteivät halunneet kiusatakseen ottaa meidän tyttöä mukaan leikkiin. Mihin tää maailma on menossa kun aikuisetkin tuntuu olevan näin pihalla asioista... voi apua.

ap

Vierailija
9/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne puetaan Reimatecien päälle joka halvatun päivä vaikka ei olis kuraista ollenkaan.

Niin, meillä siis sekä reimatecejä kaikki haalarit, että vielä on pitänyt kuriksia ostaa pilvin pimein (kahdet kappaleet kokoansa kun on kaksoset).

Vierailija
10/10 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mullahan tässä paha mieli on ei lapsella ainakaan enää. Tilanne rauhoittui nopeasti kun tulimme muutenkin sisällel ja alkoi lounaan aika ja iltapäivällä kun tuli vieraita niin tilanne oli jo hyvinkin ohi. Selitin vain lapselle että toisilla on nyt sisäleikit menossa kun ovat mekot päällä ja me tultiin ulkoilemaan, pyöräilemään ja hyppimään lätäköissä. Peitin tietty oman harmitukseni niin hyvin kuin pystyin. Mutta silti jäi vähän tylsä fiilis.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi