Poliisit hakivat (taas?) eilen naapurin äijän. Voi lapsiparkoja.
Jos kanttia on niin tee lastensuojeluilmoitus! Parempi katsoa kuin katua...
Kommentit (9)
parempi aina lapsille kun se äijä viedään pois. Voi lapsi parat
Toivois aina, ettei tuollaisia ole olemassakaan. Koirakin on varmaan hakattu hengiltä.
Mutta voithan vielä varmuuden vuoksi tehdä sinäkin, niin on enempi syytä lastensuojeln puuttua.
mun oli joskus pakko soittaa kytät hakee ex pois ja ei lastensuojelu ottanut mitään yhteyttä, vaikka hieman odottelinkin. Oli ero meneillään ja voimat vähissä. Olisin kaivannut ulkopuolista apua.
Onneksi kaikki meni kuitenkin loppujenlopuksi hyvin ja olemme eläneet jo muutaman vuoden rauhallista kotielämää ilman väkivallan pelkoa!
Eli kannattaa tehdä ilmoitus ja aina soittaa poliisit paikalle kun epäilee pahoinpitelyä tms. !
..tiedät mitä naapurissa tapahtuu etkä edes puutu vaikka lapsia mukana jutussa!!
Minä soitin vähän aikaa sitten naapuriin poliisit ja jossen sitä olisi tehnyt, taas yksi nainen olisi kuollut pahoinpitelyyn :(. Kamalassa kunnossa oli kun saapuivat...
lapsia vanhempaa putkaan haettaessa.
Valitettavasti. Poliisilla on velvollisuus tällainen ilmoitus tehdä, mutta eivät välttämättä tee. Valitettavasti.
Alkoi taas kamala metakka illalla. Lapset parkuivat ja juoksentelivat karkuun riehuvaa isäpuoltaan?, hirveetä huutoa. Taisi moni naapuri soittaa poliisit.
Harva se ilta siellä raivotaan ja riehutaan, mutta nyt jo oli ennätys.
Poliisi kun tuli, oli naista jo hakattu, lapset haettiin asunnosta pois turvaan, pienimmät käsi kädessä nakuina jostain peiton alta piilosta keskellä yötä. Riehuva ja uhitteleva mies kannettiin sitten pippurisumutteen jälkeen pois kun ei kyennyt rauhoittumaan itse missään vaiheessa.
Oli siellä joskus koirakin joka aina ulisi kun sai kai osansa, mutta eipä ole sitä näkynyt viikkoihin.
Nyt kyllä harmittaa jos se mies vielä palaa. Auttaakohan vai pahentaako vain jos soittaisi poliisit aina kun se metakka vähänkin alkaa.
Meneeköhän suoraan lastensuojeluilmoitus?
t, naapurin kyylä