Oi tervehdys, hyvät kansalaiset! Älkää pelätkö, ritari on saapunut avuksenne!
Viheliäinen lohikäärme Vnargo on vapautunut vankilastaan, mutta älkää peljätkö, hyvät miehet ja arvon neitsyet, sillä hyvä ritari on saapunut kaupunkiin! Onko kukaan nähnyt sitä kieroa liskonkuvatusta? Miekkani janoaa sen saastaista verta, vain kuolema puhdistaa niin suuren pahuuden!
Kommentit (113)
Riennä oi Ritari kaakonkulmaan, moskaiseen Moskuvaan ja surmaa karsea possukäärmes, Vladinargo ja vapauta maailma pelosta, käy jo toimeen!
Ritari on WOKE. Vain woket paasaa hyvä vs. paha -teemaa.
Sinua tarvitaan nyt Ukrainassa.
Kuka ritari nostetaan kunniaan? Jos ei arvosta kuin neitsyt naisia? Et ole lainkaan ritari, vaan kulkuri kummajainen. Jos et ole huomannut, niin on olemassa myös kuningattaria ja joilla on myös ihmeelliset voimat. Joten häpeä sinä ritari, joka mukamas olet auttamassa vain valittuja? Meitä on monia erittäin kunniakkaita kuningattaria, jotka pitävät valtakunnasta huolta.
Sori vaan kaikille, mutta sir Leonce on mun. :)
Heiii Leonce. Muistatko minut, Vigorin?
Sinä riisuit isäni Vnargon kunniastaan... mutta aikani on viimein tullut näiden seitsemän vuoden jälkeen...
Aion ottaa koko kaupungin kynteni alle, orjuuttaen kaikki viattomat ihmisen ketaleet, kahmien kaikki neitsyet palvelusneidoiksi, tehden heistä kuraverisiä, epäpyhiä!
Ei sillä, sinulla ei tule olemaan harmainta aavistustakaan asiasta. Ethän enää ole suojelemassa tätä moukkamaista kaupunkia!
Rukoilkaa ja anelkaa sydämenne kyllyydestä. Herra "ritarinne" ei koskaan pelasta teitä! Buahahahahaa!
Vigor kirjoitti:
Heiii Leonce. Muistatko minut, Vigorin?
Sinä riisuit isäni Vnargon kunniastaan... mutta aikani on viimein tullut näiden seitsemän vuoden jälkeen...
Aion ottaa koko kaupungin kynteni alle, orjuuttaen kaikki viattomat ihmisen ketaleet, kahmien kaikki neitsyet palvelusneidoiksi, tehden heistä kuraverisiä, epäpyhiä!
Ei sillä, sinulla ei tule olemaan harmainta aavistustakaan asiasta. Ethän enää ole suojelemassa tätä moukkamaista kaupunkia!
Rukoilkaa ja anelkaa sydämenne kyllyydestä. Herra "ritarinne" ei koskaan pelasta teitä! Buahahahahaa!
Saa yrittää jos pääset sulutuksita läpi. Nostan hattua
Ja muista sulutuksia kiertäessä ettet astu miinaan. :)
Oi jalo ritari, herra ratsumies! Nappaa Lavrov, myös Medvedev kurjan Vladimirin lisäksi.
Minähän justiin varootiin teitä suomalaasia Miinoista !!!
ei prkl... mulla on omaa kivaa ja korkki auki :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:04"]
Kuin sä suomea puhut! Ja miten sä just tänne Suomeen osasit tulla pelastelemaan vai onko huhu kiirinyt sinne Salithoniin, että kusessa ollaan ja pitkään?
[/quote]
Salithonissa taidetaan tietää Putinin touhuista enemmän kuin täällä :(
Taitaa Ritarilla olla kädet täynnä töitä
Naiset hei, olen Ritari Ässä.
näette minut tässä.
Pian olen teitä lempimässä.
On Kittissä hyvät penkit,
siell mä annan varvit.
Mua ei kukaan kierroksella varvaa,
kasvaa munissa tiheesti karvaa x2