Oi tervehdys, hyvät kansalaiset! Älkää pelätkö, ritari on saapunut avuksenne!
Viheliäinen lohikäärme Vnargo on vapautunut vankilastaan, mutta älkää peljätkö, hyvät miehet ja arvon neitsyet, sillä hyvä ritari on saapunut kaupunkiin! Onko kukaan nähnyt sitä kieroa liskonkuvatusta? Miekkani janoaa sen saastaista verta, vain kuolema puhdistaa niin suuren pahuuden!
Kommentit (113)
Onko Mynthon Salithonin naapurivaltio? Ja ootteko sovussa keskenänne vai tuleeko rajaloukkauksia?
Liian myöhään. Tämä bittiaika on kiitänyt ritarillisuuden ohi. Sinusta voi korkeintaan tulla don Quioten jatko-osa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:25"]
Onko Mynthon Salithonin naapurivaltio? Ja ootteko sovussa keskenänne vai tuleeko rajaloukkauksia?
[/quote]
Vielä kysyttekin! Ne kapiset Mynthonin barbaarit ovat pahempia kuin itse Alamaailman Vartija! Ne elukat surmaavat ja uhraavat viattomia salitholaislapsia pakanallisille jumalilleen, käyttäen yksisarvisen sarvia tikareina. Alhaisempaa kuonaa ei löydy maan päältä! Tappaa nyt lapsia ja yksisarvisia... jumalat rankaiskoon heitä ja tuokoon heidät valoon!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:26"]
Liian myöhään. Tämä bittiaika on kiitänyt ritarillisuuden ohi. Sinusta voi korkeintaan tulla don Quioten jatko-osa.
[/quote]
Don Quiote oli vanha ja hullu kääpä, joka kävi maalaisten kimppuun julkeasti. Älä enää koskaan vertaa minua häneen.
Sir Leonce taisi juuri pelastaa av-palstan olemassaolollaan. Faith on humanity restored.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:36"]
Sir Leonce taisi juuri pelastaa av-palstan olemassaolollaan. Faith on humanity restored.
[/quote]
Ilo on minun puolellani, arvon lady.
Sir Leonce, eikö sinua todellakaan voi houkutella millään? Lyötiin tyttöjen kanssa vähän vetoa.
Oletko koskaan harkinnut Graalin maljan etsimistä?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:46"]
Sir Leonce, eikö sinua todellakaan voi houkutella millään? Lyötiin tyttöjen kanssa vähän vetoa.
[/quote]
En voi osallistua lemmenleikkeihin. Rakastuminen merkitsisi minulle kuolemaa, sillä se on suuri voimavara, mutta siihen liittyy paljon heikkoutta ja haavoittuvuutta. Olen pahoillani.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:49"]
Oletko koskaan harkinnut Graalin maljan etsimistä?
[/quote]
Graalin malja on vain legenda, kyllähän kaikkien pitäisi se tietää.
Jotenkin luen päässä nämä kommentit "ritarisella" äänensävyllä? :D mies21
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:53"]
Jotenkin luen päässä nämä kommentit "ritarisella" äänensävyllä? :D mies21
[/quote]
Sama :D
Hyvä kansa, joudun nyt kiitämään suuren hirviön kimppuun! Pitäkää toisistanne huolta ja olkaa ystävällisiä kanssaihmisillenne!
Kuin sä suomea puhut! Ja miten sä just tänne Suomeen osasit tulla pelastelemaan vai onko huhu kiirinyt sinne Salithoniin, että kusessa ollaan ja pitkään?
WAAAAAAAAA PETO ON IRTI.
Tee nyt hyvä ritari asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:04"]
Kuin sä suomea puhut! Ja miten sä just tänne Suomeen osasit tulla pelastelemaan vai onko huhu kiirinyt sinne Salithoniin, että kusessa ollaan ja pitkään?
[/quote]
Salithonissa taidetaan tietää Putinin touhuista enemmän kuin täällä :(
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:04"]
[/quote]
Ehkä sillä on hyvä velho apuna ja tulkkina?
Wau hei! Nyt mä en enää ikinä kettuile aaveellä :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:14"]
Oma lohikäärme olis kyllä kiva.
[/quote]
Lohikäärmeen kasvatus on ammattilaisten työtä. Vnargon kasvattajan lisenssi oli vanhentunut, syystäkin, mokoma hupakko ei osannut edes käskeä petoa istumaan. Lopputuloksena oli täydellinen kaaos!