Miksi IHMEESSÄ olet tähän aikaan hereillä sunnuntaiaamuna???
:) Meillä lapset herää AINA ennen seitsemää, eikä niiden voi antaa olla keskenäänkään hereillä. Normaalisti lukisin aamun lehteä, mutta sekään piru ei tänään ilmesty. Siispä av:lle.
Kommentit (21)
Ei meilläkään lapset yleensä paljon yli kuuden nuku. Aikasin on mentävä nukkumaan. Mulle tämä rytmi kyllä sopii, ollaan jo syöty aamupalat ja kohta lähden lenkille...
Pienin 5v heräsi juuri ja katsoo aamun lastenohjelmia. Minä surffailen ja haaveilen uusista sisustusprojekteista. Pian pitää lähteä silittämään pyykkiä.
Tälle päivälle on siunaantunut paljon tekemistä, tässä nyt mietin, mistä aloittaisin!
Koska olen raskaana, ja rytmi on ensinnäkin tullut tällaiseksi ja toisekseen pissahätä herättää aikaisin. :) Mukavaa olla ekana hereillä.
aion tiskata +siivota ja lähden sitten jumppaan parin tunnin päästä.
Ikää vasta 1v joten ei toivoakaan että nukkuisi yhdeksään tms. kun menee klo 8 nukkumaan.
Vai ovatko ne jotain kivaa tekemistä? En ole harras uskovainen, mutta en kyllä pystyis pääsiäispäivänä alkaa esim. siivoomaan..
Niin kuin usein muulloinkin. Itse en oo aamuvirkku, joten en sit jaksa aamulla muuta tehdä kuin tulla tänne löllöilemään.
Mutta arvaa mitä? Lapset ja mies nukkuu vielä. #hakkaa päätä seinään#
Näin käy aina, AINA. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ottaa kyllä päähän olla hereillä, kun olin ajatellut, että saisin pääsiäisen aikaan nukkua edes yhtenä aamuna niin pitkään kuin haluan. Mutta enpä näköjään saanut. Perjantaiaamuna mies olisi saanut nukkua, muttei nukkunut. Myös eilen aamulla olisi saanut nukkua krapulaansa, muttei nukkunut kovin pitkään. Nukkui kuitenkin pidempään kuin minä. Tänä aamuna piti olla mun vuoro nukkua, mutta kun ei mies alkanut nousemaan, niin meni hermot ja nousin itse. Huomenna on menoa, niin ei nukkuminen onnistu. Että sellasta.
tänään kyllä nukuin seitsemään, se oli aika paljon se - varsinkin kun lapset herää yleensä 6-6.30.
Lapsi nukkuu aina 8-9 ja itse olen joutunut heräilemään 5.30-6.00 oksentamaan :(
Kerrankin saisi nukkua pitkään, mutta ei... JOKA aamu herään tuohon aikaan kamalaan oloon ja eikun oksulle, sitten ei uni enää tulekkaan. Ihanaa tämä alkuraskaus!!
lapset minut herättävät. Lapset heräävät aina 6-7 aikaan ihan sama mikä viikonpäivä....
Nytkin on jo aamupala tehty, muffinsseja uunissa (tulee vieraita) ja istun tässä hetken koneella turhanpäiten, kun lapset katsoo lastenohjelmia..
jo riittävät yöunet ja pissahätä herätti minutkin (rv 23).Vauva myös liikkui niin paljon, joten ajattelin syödä banaanin ja juoda vetta sekä aamukahvit.Mies vielä nukkuu krapuloitaan raskaasti.
navettaan ja sitten aamukahvin hörpintään ennen kuin lapsi herää :) Yleensä juoksee huoneestaan ulos kun sisälle päästään :)
Nuorimmainen (4v) herätti, silmä oli muurautunut umpeen ja kurkku kipeä:.-(
Tavallisesti olisivat nukkuneet ainakin 7.30-8 asti, mentiin miehen kanssa nukkumaan vasta yhden aikoihin, joten vähän lyhyeksi jäi unet...
Arkena ja sunnuntaina herätään aina aikaisin. Vaikka muita nukuttaisi niin koirat heräävät vonkaamaan ulos ja ruokaa ihan siihen normaaliin arkiaikaan.
mut lapsi herättää aina n. kuudelta :-( sängyssä loikoilen kyllä aina tunnin-pari sen jälkeen ja lapsi leikkii vieressä.
kuitenkin käydä kuntosalilla ennen rumbaa.
Kaikki muut täällä nukkuu, vain minä olen hereillä =)
Herään normaalisti ennen kuutta.
Nyt lapset nukkuvat ja minä nautin aamukahvista.