Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilöt haluaa isät synnytyksiin vain omaa työmääräänsä vähentämään

Vierailija
11.04.2009 |

[quote]

Kätilöt haluaa isät synnytyksiin vain omaa työmääräänsä vähentämäänMenen yksin synnyttämään ja varmaan kätilöt tupisevat kahvihuoneessa kuppiinsa kun joutuvat sen takia ravaamaan synnytyshuoneessa katsomassa olenko edelleen hengissä.

Mutta siinähän tupisevat, ei kiinnosta

[/quote]

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yksin synnyttämään ja varmaan kätilöt tupisevat kahvihuoneessa kuppiinsa kun joutuvat sen takia ravaamaan synnytyshuoneessa katsomassa olenko edelleen hengissä.

Mutta siinähän tupisevat, ei kiinnosta

Vierailija
2/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hakee tarvittaessa apua jos synnyttäjä menee heikolle hapelle. Mutta siitäkin huolimatta että eivät ehdi mua käydä katsomassa, niin otan riskin ja menen yksin synnyttämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei pääse siis helpommalla ja nappia painamalla sen saa myös luokseen.

Vierailija
4/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvihuoneessa sumppia ryystämässä. Mutta ketään en ota siitäkään huolimatta mukaan, kärrätköön minut vaikka hoitajakanslian viereen synnyttämään

Vierailija
5/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartte katsoa sivusilmällä isukin huokailua pää käsien välissä. Parempi jättää häiriötekijä kotiin huokailemaan

Vierailija
6/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä tuota ennen kuin menee sänkyyn sellaisen isäehdokkaan kanssa, joka häipyy?!

Vierailija
7/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kätilöt ja lääkärit haluavat ehdottomasti vain pahaa sulle ja sun vauvallesi ehdoin tahdoin, eivätkä osaa mitään, eikä lääkkeitä anneta. Synnytä kotonas

Vierailija
8/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli niin onneton tunari esikoisen synnyksessä että tämän toisen synnytän mieluummin yksin ja tiedän että esikoinen on tutussa hoidossa

Vierailija
9/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isät vain LISÄÄ kätilön työmäärää...

Vierailija
10/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin saat syyttää vaan itseäsi, että sellaisen miehen olet ottanut...

Vierailija
11/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli niin onneton tunari esikoisen synnyksessä ...

Ei ne miehet siellä synnärillä oikeasti mitään kätilön töitä tee.

Mutta ap.lla on jo valmiiksi huono asenne kätilöitä kohtaan, että voin jo valmiiksi ennustaa, että synnytyksestä tulee tuskaa.. ja varsinkin kun se kätilökin oli niiiiiin hirveä!

Vierailija
12/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipahan mieleeni viimeisin synnytykseni..kalvot puhkaistiin ja sanoin kätilölle että kun edellisessä synnytyksessä näin tehtiin niin vauvan pää jo melkein saman tien pilkotti, supistukset tulivat rajuiksi lähestulkoon sillä sekunnilla.

No, kätilö sanoi että valmistaudutaan sitten nopeaan loppusynnytykseen ja että tulee hetkisen päästä takaisin. Kului se hetkinen ja supparit yltyivät ihan järkyttäviksi ja sai juuri ja juuri huudettua miehelle että paina nyt sitä nappia! Kätilö tuli takaisin ja niin, siellä se pää taas pilkotti.

Tajusin vasta nyt etten todellakaan olisi kyennyt itse sitä nappia painamaan, olin niin kauheissa tuskissa ja ne tulivat kuin salama taivaalta.

Vierailija
13/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan kokemuksesta. Sullahan on synnytyspelko.

Vierailija
14/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakautta synnytä.

Enkä tehnyt yhtään mitään, makasin vaan lahnana koska epiduraali vie kaikki supistukset eikä tuntunut missään. Sitten se norsunvittu haki jonkun vanhan lehmän sinne toiseksi kätilöksi ja nuoren lekurin, jotka lähes pakottivat mut punnertamaan lapsen ulos.

Mites sitä synnytät kun ei tunnu suppareita eikä ponnistamisen tarvetta. Imukupilla sitten lapsen ulos vetivät kun minä teeskentelin että ponnistan, oikeasti vaan puhisin muodon vuoksi.

Vierailija
15/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lekuri lupasi mulle sillä viikolla sektion, mutta se norsunvittu ei osannut lukea sitä papereista ja väitti mulle että lapsi on 3,7kg, vaikka se painoarvio oli lähes kuukauden takaa

Vierailija
16/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin käytöksesi on ollut vähän lapsellinen. Anteeksi vain, mutta ehkäpä tuollaisia asioita ei itse päätetä, että miten synnyttää, eikä varsinkaan kannata mainostaa erikseen sairaalassa ollessa. Nykyajan synnyttäjät luulevat, että itse saa kaiken määrätä. Aika ilkeästi moitit sinua hoitaneita ihmisiä. Olitkos heille itsekään mukava?

Ja ellei halua synnyttää, täytyy harkita lapsen hankkimista tai käydä pelkopolilta sektiopaperit. Hyvä, että saivat terveen lapsen ulos...

Vierailija
17/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis tasaisia vähemmän kivuliaita suppareita oli ollut) ja makasin kyljelläni niin, että nappi oli selän puolella, sain juuri ja juuri sanottua 'nappi, paina!',

Ehkä kait olisin pystynyt kääntymään kun ponnistus olisi laantunut, en tiedä koska synnytin samassa asennossa eli kyljelteni.

Synnytyksen ajan mies oli vierelläni ja piti kädestä. Se olikin enemmän kun parasta mitä pystyi tekemään, kiitos hänelle siitä. Kätilö ei pyytänyt häntä muuta tekemäänkään, Avautumisvaiheessa oli tietenkin kiva, kun oli tuttu juttukaveri mukana, vaikka kävihän kätiö meitä katsomassa.

tulipahan mieleeni viimeisin synnytykseni..kalvot puhkaistiin ja sanoin kätilölle että kun edellisessä synnytyksessä näin tehtiin niin vauvan pää jo melkein saman tien pilkotti, supistukset tulivat rajuiksi lähestulkoon sillä sekunnilla.

No, kätilö sanoi että valmistaudutaan sitten nopeaan loppusynnytykseen ja että tulee hetkisen päästä takaisin. Kului se hetkinen ja supparit yltyivät ihan järkyttäviksi ja sai juuri ja juuri huudettua miehelle että paina nyt sitä nappia! Kätilö tuli takaisin ja niin, siellä se pää taas pilkotti.

Tajusin vasta nyt etten todellakaan olisi kyennyt itse sitä nappia painamaan, olin niin kauheissa tuskissa ja ne tulivat kuin salama taivaalta.

Vierailija
18/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään varmasti ensi kerran synnytystapa-arvio. En oikein jaksa uskoa, että sektio on luvattu, jos kerran eivät siihen ryhtyneet. Nythän sulla on mahdollisuus vaikuttaa. Oletko puhunut pelkopolilla asioista?

Vierailija
19/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan yhtään mitään, mutta sitähän se norsunvittu ja vanha lehmä eivät uskoneet.

Vierailija
20/23 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prooovoooo